20 Reacties
één maand geleden
Reactie op Babyfebruari
Dentinox, bijtringen en als er koorts bij komt een zetpil
Dit ja, en ook een paar keer nurofen gegeven omdat hij echt veel last had
één maand geleden
Tandarts hier: lente ui in freezer leggen en geven om op te bijten, zetpil (120 mg per 6-7 uur), bijtring en speen in koelkast leggen. Veel knuffelen en zodra tandjes door zijn lekker poetsen 🥰
één maand geleden
Reactie op Rossie1509
Tandarts hier: lente ui in freezer leggen en geven om op te bijten, zetpil ...
Is lente ui hetzelfde als bosui 🤣? Die heb ik wel namelijk haha!
Klopt t nou dat t “over” is zodra ze door zijn?
Tandenborstel en tandpasta heb ik in huis gehaald!
één maand geleden
Hier sinds gisteren ook prijs. Lichte verhoging, rode wangen, jengelig en overal op willen bijten. Ze slaapt daardoor ook slecht. Ik geef haar moedermelkijsjes, bijtring uit de koelkast en dentinox. Vanavond wel een zetpil gegeven want ze had er echt heel veel last van😓. Hoop dat ze snel doorkomen. Ze eet en drinkt ook slechter
één maand geleden
Hier ook een tandje. Ik word langzaam gek. Ze huilt aan ene stuk door en wil niet slapen. Als ik haar op pak is ze wel tevreden.. ze is moe maar het slapen lukt niet
één maand geleden
Reactie op Ruby100224
Hier ook een tandje. Ik word langzaam gek. Ze huilt aan ene stuk door en wi ...
Ik zou dan toch pijnstilling geven, pcm zetpil en nurofen. Voor beide fijn om te kunnen slapen ❤️
één maand geleden
Reactie op liefehhmii
Ik zou dan toch pijnstilling geven, pcm zetpil en nurofen. Voor beide fijn ...
Dankje! Ze viel uiteindelijk in slaap en heeft de nacht doorgeslapen. Die zag ik niet aankomen 🤯🦷
één maand geleden
Ik gebruik her beide afwisselend bij doorkomen tandjes. Onze jongen is 7 maanden en heeft er inmiddels 8, 4 boven en 4 onder dus we hebben er heel wat huiluurtjes en gezeur op zitten, wat ook goed werkte was een spuugdoekje nat maken en in de vriezer leggen. Dan sabbelt hij op de bevroren stuk en verkoelt. En het tandvlees zachtjes poetsen met een tandenborstel.
Wat ik volgende keer wil proberen is op bosui laten knabbelen, blijkbaar werkt dat als een tierelier
één maand geleden
Reactie op gby90
Ik gebruik her beide afwisselend bij doorkomen tandjes. Onze jongen is 7 ma ...
Dankje voor de tips! Ga ik proberen
één maand geleden
Reactie op Yvvv×
Oh en tips om hem toch te laten drinken?
Dentinox op de tandjes
één maand geleden
Reactie op Yvvv×
Hier sinds dinsdag al diarree en hij drinkt sinds vandaag zijn flessen niet ...
Ach die pop. Wat zal die er een last van hebben. Herken je verhaal, hadden we hier vant zomer ook. Onze huisarts zei als ze per kwartier een lepeltje vocht binnen zouden krijgen is het oke. Kijken of je extra kan toevoegen in fruithapje. Nat washandje om in te bijten zuigen wilde die van ons wel.