13 Reacties

2 jaar geleden

Dentinox werkte bij onze dochter goed

2 jaar geleden

Hoi moedersss Wij hebben voor onze dochter van die gel bijtringen in de vriezer liggen, ook kan je bijvoorbeeld als je borstvoeding geeft een speentje van een flesje met melk vullen en in de vriezer zetten of gewoon een speentje in een bakje water knijpen en dan vult die met water, ook in de vriezer. Dat verkoeld alles een beetje en helpt met de pijn x

2 jaar geleden

Mijn dochter ook toevallig 3mndn en 2wk, heeft de zelfde signalen en ik vermoed ook tandjes. Aantal tips wat ik heb meegekregen zijn; gevroren/koude bleekselderij (de kou verlicht de pijn en bevat ook pijnverlichtende stoffen) Van die fopspenen waar je fruit in kan doe en in de vriezer gooien. En weleda baby teething powder schijt ook goed te helpen.

2 jaar geleden

Reactie op DaniML89

Dentinox werkte bij onze dochter goed
Hoe vaak gebruikte je het?

2 jaar geleden

Reactie op Chmimoe

Mijn dochter ook toevallig 3mndn en 2wk, heeft de zelfde signalen en ik ver ...
Ah thanks voor de tips. Ik kan die van weleda helaas niet vinden, ik zie alleen baby poeder?

2 jaar geleden

Reactie op Ninthe💗

Hoi moedersss Wij hebben voor onze dochter van die gel bijtringen in de vri ...
Toppie! Thanks voor de tips, ik geef idd bv. Nou hopen dat het gaat helpen 🥰

2 jaar geleden

hier nog geen last van maar ik heb van VSM chamodent gel en druppeltjes in huis gehaald!

2 jaar geleden

Reactie op malvie

Toppie! Thanks voor de tips, ik geef idd bv. Nou hopen dat het gaat helpen ...
Hoop het ook, wij hebben nog niet echt last van dat ze tandjes krijgt maar heb dat melk invriezen wel eens gedaan omdat ik het dacht en omdat het haar rustig maakt als ze ontroostbaar is maar al een voeding heeft gehad kan ze lekker rustig worden en sabbelen op melk😘

2 jaar geleden

Hier ook al beginnende tandjes (ziet twee kleine witte dingetjes onder haar tandvlees), rode wangetjes en kwijlt er al een maand flink op los! Bijtring die verkoeling biedt vindt ze erg fijn! Ga denk ik ook zo’n tuitje aanschaffen waar je bevroren borstvoeding in kan doen. Of in de speen van een flesje wat ik hier net lees, erg slim!

9 maanden geleden

Heeft jullie kindje ook diarree tijdens het krijgen van tandjes? Echt mega vieze luiers hier. Stinken en regelmatig doorlekken.

8 maanden geleden

Reactie op Newmom20243

Heeft jullie kindje ook diarree tijdens het krijgen van tandjes? Echt mega ...
Ja echt veel diarree, zoveel luiers op een dag. Er is ondertussen al wel een kies en tandje door, maar het lijkt nog niet klaar. Hoe lang kan zo iets duren? Die luieruitslag is ook zo zielig, nog niet eerder gehad dat het open ligt. Hij blijft wel vrolijk en drinkt genoeg, maar eten wilt hij niet heel veel.

8 maanden geleden

Dentinox werkt hier heel goed. Doe 2 a3 druppels op mn vinger en dan op de plek op zn kaak waar iets doorkomt. Ik doe het voor elk slaapje een aantal dagen achter elkaar totdat t beter gaat. Als hij er minder last van lijkt te hebben, dan alleen voor de nacht.

8 maanden geleden

Reactie op Sas1217

Ja echt veel diarree, zoveel luiers op een dag. Er is ondertussen al wel ee ...
Same. Met kiesjes nu. Duurt wel even tot het goed door is bij kiezen. Bij tanden bij ons meestal een dag of 2 a 3.