9 Reacties
4 maanden geleden
Hoi moedersss
Wij hebben voor onze dochter van die gel bijtringen in de vriezer liggen, ook kan je bijvoorbeeld als je borstvoeding geeft een speentje van een flesje met melk vullen en in de vriezer zetten of gewoon een speentje in een bakje water knijpen en dan vult die met water, ook in de vriezer. Dat verkoeld alles een beetje en helpt met de pijn x
4 maanden geleden
Mijn dochter ook toevallig 3mndn en 2wk, heeft de zelfde signalen en ik vermoed ook tandjes.
Aantal tips wat ik heb meegekregen zijn; gevroren/koude bleekselderij (de kou verlicht de pijn en bevat ook pijnverlichtende stoffen)
Van die fopspenen waar je fruit in kan doe en in de vriezer gooien.
En weleda baby teething powder schijt ook goed te helpen.
4 maanden geleden
hier nog geen last van maar ik heb van VSM chamodent gel en druppeltjes in huis gehaald!
4 maanden geleden
Reactie op malvie
Toppie! Thanks voor de tips, ik geef idd bv. Nou hopen dat het gaat helpen ...
Hoop het ook, wij hebben nog niet echt last van dat ze tandjes krijgt maar heb dat melk invriezen wel eens gedaan omdat ik het dacht en omdat het haar rustig maakt als ze ontroostbaar is maar al een voeding heeft gehad kan ze lekker rustig worden en sabbelen op melk😘
4 maanden geleden
Hier ook al beginnende tandjes (ziet twee kleine witte dingetjes onder haar tandvlees), rode wangetjes en kwijlt er al een maand flink op los!
Bijtring die verkoeling biedt vindt ze erg fijn! Ga denk ik ook zo’n tuitje aanschaffen waar je bevroren borstvoeding in kan doen. Of in de speen van een flesje wat ik hier net lees, erg slim!