62 Reacties
4 maanden geleden
Ons kindje krijgt tussen 19:00 en 19:30 haar laatste flesje en gaat daarna na bed. En dan komt ze in de ochtend tussen 06:00 en 07:00 voor de fles😊
4 maanden geleden
Onze zoon krijgt om 19.00 de laatste fles op zijn kamertje, en gaat dan naar bed. Hij slaapt dan tot 06.30/07.00.
Hij is nu 4 maand, maar we doen dit sinds hij 3 maand is.
4 maanden geleden
4 maandjes, krijgt om 19:30 fles en gaat te bed, 23 uur haal ik haar eruit voor droomvoeding. En als ik geluk heb komt ze 07:00 uur en anders tussen 3-4 uur nog een keer voor voeding..🥲
4 maanden geleden
Onze dochter is bijna 19 weken. Ze gaat rond 19:00 op bed, rond 18:30 voeden. Tussen 22:00 en 23:00 voeden. Ze slaapt dan de hele nacht tot ongeveer 07:30. Geen idee wanneer ik moet stoppen met de droomvoeding 🤷♀️ en of ik daar mee moet stoppen. Eerste baby.
4 maanden geleden
Mijn dochter 4 maanden krijgt rond 7/8 laatste fles als dat uit komt dan slaapt ze de ene keer wel tot half 6 en andere keer komt ze rond 3/4uur. Maar is dan wel een uitslaper als ik vrij ben slaapt ze zo tot 9/half10
4 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Onze dochter is bijna 19 weken. Ze gaat rond 19:00 op bed, rond 18:30 voede ...
Ja ik vind het ook lastig, wij geven de voeding nu rond 19:30/20:00 en dan slaapt ze meestal wel door en moet ik haar wakker maken ‘s ochtends. Vind het ook lastig of de droomvoeding nog nodig is voor haar leeftijd. Ze is 17 weken en goed op gewicht.
4 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Onze dochter sliep met 10 weken door met een droomvoeding. Met ongeveer 6 maanden (toen wij ons afvroegen wanneer die droomvoeding kon stoppen) werd ze op een avond boos toen we dr wakker maakte en sloeg ze de fles uit onze hand. Vanaf toen sliep ze van 19.00 tot 20.00.
4 maanden geleden
Mijn zoontje is nu 4,5 maand en slaapt nog niet door. Ik geef volledig borstvoeding, aan de borst. Mijn man geeft af en toe de fles met afgekolfde melk, maar s avonds vind ik de borst makkelijker. Hij drinkt om 22 uur zn laatste voeding en komt vaak 4 uur later weer. Soms meerdere keren per nacht. Iemand die ook bv geeft tips?
4 maanden geleden
Reactie op Rossie1509
4 maandjes, krijgt om 19:30 fles en gaat te bed, 23 uur haal ik haar eruit ...
Verstoor je juist haar slaap dan niet? Hier nooit een droomvoeding gegeven en het schoof steeds wat meer op hoelanger hij sliep. Misschien een tip. Misschien heb je het ook al geprobeerd natuurlijk.
4 maanden geleden
Reactie op PrinsKaboem
Ik zou zeggen , lekker stoppen. Hier verstoorde ik zijn slaap altijd met de eerste. Met de 2e nooit geen droomvoeding gegeven. Als ze honger hebben komen ze wel. 2e zoon sliep met 9 weken door. Zonder droom voedjng.
4 maanden geleden
Reactie op alinagea
Verstoor je juist haar slaap dan niet? Hier nooit een droomvoeding gegeven ...
Ik heb een keer toen ik heeeeeuuul moe was voeding van 23 niet gegeven .. maar toen kwam ze om 2 uur.. kan toeval zijn. Maar misschien heb je gelijk. Ik ga het komend weekend eens uitproberen
4 maanden geleden
Reactie op alinagea
Ik zou zeggen , lekker stoppen. Hier verstoorde ik zijn slaap altijd met de ...
De slaap wordt niet verstoord. Ik geef volledig borstvoeding. Ze slaapt zowat tijdens het drinken en kan haar zo weer weg leggen. Ik heb geen idee of ik er verstandig aan doe om het te stoppen en wat er dan gebeurt. Ik verwacht dat ze dan wel komt in de nacht maar ja zeker weten doe je niet.