13 Reacties
4 maanden geleden
Ik volg mee.. mijn dochter: 4 maandjes en krijgt om 19 uur fles, gaat slapen, 23 uur droomvoeding .. en om 3 uur komt ze nog voor voeding
4 maanden geleden
Ik moet zeggen dat onze zoon door de droom voeding juist heel onrustig sliep en vroeg wakker werd (5.00u). Toen we gestopt zijn met de droom voeding werden zijn nachten steeds beter. Het was wel even wennen hij is 3 nachten (na het stoppen) gekomen voor een fles maar de tijd schoof steeds verder. 1e nacht werd hij rond 4 wakker en 2e en 3e nacht rond 5.00. Daarna werd het rond 7.00/8.00. Nu tussen 19.00 en 20.00/20.30 de laatste fles en dan wordt hij wakker rond 7.00/7.30 weer wakker. Heel af en toe komt hij snachts voor een flesje. Die krijgt hij dan ook gewoon
4 maanden geleden
Ik denk persoonlijk dat het net als je zelf al zegt 'droomverhalen' zijn. Het is nog heel normaal dat een baby van 4 maanden na 6uurtje weer komt. Die van mij is nu iets ouder dan 4 maandjes en slaapt sindskort pas door tot ongeveer 6/7 uur.
Om 0700u de fles en dan naar bed en om 2300u droomvoeding. In de nacht kwam hij ook om 0300u. Zijn flessen ben ik gaan afbouwen, om de paar dagen steeds een beetje minder in de fles doen.
4 maanden geleden
hier hetzelfde.. advies van cb was om in de nacht steeds minder te gaan geven, kijken wat je kindje accepteert. evt een schepje minder voeding erin doen en wel zelfde hoeveelheid water. ik was er vandaag dus moet het ook nog proberen
4 maanden geleden
Reactie op ORoo
Ik denk persoonlijk dat het net als je zelf al zegt 'droomverhalen' zijn. ...
Hoe heb je de nachtvoeding afgebouwd? Accepteerde je kindje dat makkelijk? Weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken..
4 maanden geleden
Reactie op Sanneke44
Ik moet zeggen dat onze zoon door de droom voeding juist heel onrustig slie ...
Geef je kv of bv? Ik geef bv en weet niet of ik dat flesje moet ophogen!
4 maanden geleden
Reactie op Rossie1509
Hoe heb je de nachtvoeding afgebouwd? Accepteerde je kindje dat makkelijk? ...
Ik gaf hem in de nacht altijd 180cc en toen ben ik naar 120cc gegaan en zo steeds minder.
En ja mijn zoontje vond het oké.
Je kan ook als je kindje wel wat huilerig wordt een speentje gebruiken gelijk na de voeding.
4 maanden geleden
Reactie op ORoo
Ik gaf hem in de nacht altijd 180cc en toen ben ik naar 120cc gegaan en zo ...
180 ml gekolfde melk? Mij lukt het niet meer dan 150 dan doet ze stevig dr lippen op elkaar houden..:(
4 maanden geleden
Hier ook nog een nachtfles tussen 02:00/05:00 uur. Ze ligt wel optijd erin voor de nacht en heeft geen fles meer einde van de avond. Dat werkte juist averechts voor had dus mee gestopt.
4 maanden geleden
Hi! Ik heb veel gehad aan het boek "baby in een droom ritme, lekker slapen zonder huilen" staan veel tips en handige informatie in. Gewoon via Vinted bestellen 😉👍🏽