8 Reacties

één maand geleden

Zodra je kindje hier aan toe is. Je kan het altijd proberen merk je dat het te snel gaat kan je op 1 blijven andere door naar 2. Het kan ook zijn dat 1 niet snel genoeg gaat maar 2 te snel. Dan zou je zelf altijd een dun gaatje bij speen 1 kunnen prikken.

één maand geleden

Oeps ik bedoel van speen nr 2 naar speen nr 3

één maand geleden

Reactie op okok33

Oeps ik bedoel van speen nr 2 naar speen nr 3
Kan je gewoon hetzelfde doen zoals ik over de andere maten schreef.

één maand geleden

Die maanden die erop staan is niet iets waar je je ook altijd aan moet houden. Het ene kindje(zoals de mijne) is al veel sneller toe aan een grotere speen en de andere is pas 8 maanden als ze er aan toe zijn. Ik ken ook mensen die nooit speen 3 gebruikt hebben maar altijd bij 2 zijn gebleven.

één maand geleden

Speen 3 is volgensmij wel echt groot en meer bedoeld voor een pap fles of iets dergelijks. Maar idd gewoon uitproberen als je denkt dat je kindje het fijner vindt 🫶🏼

één maand geleden

Ik zit al te twijfelen om naar speen 4 te gaan 🤷‍♀️Wij zitten al een tijdje op 3 omdat ze met twee in slaap viel

één maand geleden

Wij gebruiken al een maandje nummer 3 ze is 6 maand😂 gaat prima hoor. Ze drinkt altijd al onrustig en is snel afgeleid maar nu komt er inidergeval iets meer binnen omdat het sneller gaat👍

één maand geleden

Onze zoon zat na 1 week al op speen 2🙈 op aanraden van CB omdat hij langzaam dronk. Nu 6,5 maand en al wel een maand of 2/3 op speen 3. Eigenlijk zodra hij langzamer ging drinken/ meer moeite koste dan normaal met zuigen