13 Reacties

2 jaar geleden

Ja! Hier hielp het echt mega snel ! Ik heb nu alles van dr. Leenarts. Aanrader hoor❤️

2 jaar geleden

Ja ik heb hem op aanraden van een vriendin met een kindje van 10 maanden, en na 1x smeren gingen alle roodheden etc weg van haar gezichtje. Ik raad hem aan!

2 jaar geleden

Ook ik raad alle producten van dr leenarts aan! Bergzalf, berg in één keer weg kunnen kammen. Droge huid zalf gebruiken wij hier na elk bad en mijn kleine meid heeft een heerlijk zacht huidje. Ook de billenzalf werkt perfect! Het geld waard👍😊

2 jaar geleden

Ik gebruik babybillenzalf werkt heel goed bij ons zoontje.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook alles hiervan! De droge huid zalf standaard na badje/douche.

2 jaar geleden

Ik hoorde allemaal positieve verhalen over dr Leenarts, waardoor ik overstag ben gegaan. Helaas heeft het niet geholpen bij onze dochter. Dus bij de apotheek een crème gehaald wat ook overigens veel goedkoper was en dat sloeg wel aan.

2 jaar geleden

Ik heb ook alleen de billenzalf en werkt echt goed voor zijn uitslag!

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook alles hiervan! De droge huid zalf standaard na badje/douc ...
Smeer je dit ook op ‘t hoofdje? Hier een erg droog voorhoofd, maar durf niet zo goed te smeren met crèmes… ik gebruik overigens wel de spullen van Dr Leenarts

2 jaar geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Smeer je dit ook op ‘t hoofdje? Hier een erg droog voorhoofd, maar durf nie ...
Ja wij smeren het ook op het hoofdje en gaat prima hoor. Tuurlijk beetje uit de buurt bij de ogen blijven en dun laagje doen

2 jaar geleden

Nappy balm van Delia skinmasker helpt heel goed tegen eczeem en ruikt nog eens heerlijk😍

2 jaar geleden

Hele goede crème!!

2 jaar geleden

Wonder middel voor zowel mijn dochter van 2,5 als ons zoontje van 8 weken

2 jaar geleden

Wonder middel voor zowel mijn dochter van 2,5 als ons zoontje van 8 weken
Goedemorgen, 9 weken alweer