22 Reacties
2 jaar geleden
Pyjamapakje dan meer! Maar mijn dochter had vaak al semi pyjama kleding aan 😅 dan ging ik haar niet weer omkleden in de winter.
2 jaar geleden
Bij de eerste hebben we pas pyjama's aangedaan vanaf maat 68 geloof ik. In het begin gewoon kleding van overdag, tenzij het heel vies was, dan deed ik iets schoon aan. Ik vond boxpakjes / onesies sowieso fijner in het begin, dat zijn al een soort pyjama's 😉
Zeker in de eerste weken is het omkleden best een gedoe en vinden niet alle kindjes het fijn. Daarom zo min mogelijk gedaan
2 jaar geleden
Nee hoor hier absoluut niet, ben je de hele tijd bezig met omkleden, de baby slaapt grotendeels van de dag + als t goed is niet direct door ‘s nachts dus ja dan zou je steeds bezig zijn met pyama’s aan/uit etc.. hier gewoon lekkere ‘chille’, zachte kleertjes/boxpakjes en daar kunnen ze prima in slapen.. als ie dan bij me in slaap valt oid kan ik em gewoon lekker weg leggen 🥰 ik heb overigens wel redelijk wat kleren in maat 50, vond het zelf ook moeilijk maar m’n 1e was 49 cm hij de geboorte ( en dat is gemiddeld) en heeft best een tijdje maat 50 gedragen.. en als deze man groter is dan geven we het wel weg aan een goed doel oid 😊
2 jaar geleden
Reactie op lisavhxx
Hebben jullie nog tips waar ik pyjama pakjes maat 50 kan kopen? Die van zee ...
Heb je ze toevallig al gewassen? Zeeman maat 50 was dezelfde grote als een hema 56, tot ik ze 1x had gewassen en ze spontaan een 50 waren 🤔
En ik zou 1/2 setjes 50 wel in huis halen, maar je hebt het zo bijgekocht als het echt nodig is..
2 jaar geleden
Wij doen altijd rond 19u pyjama aan voor de nacht. En dan ‘s ochtends lekker frisse kleertjes. Maar wij zijn ook erg van het direct starten met aanleren van slaappatroon en daar is aandoen onderdeel van 😁😊 ik heb ze graag van feetje, de wafel pyjama’s die zijn er in kleine maatjes
2 jaar geleden
Als ze zo klein zijn slapen ze 90% van de dag en zijn ze snachts net zoveel wakker als overdag. Als het goed is hebben ze ook overdag lekker zachte kleertjes aan 😉
Pyjama vanaf maat 62/68
H&M valt wel groot. En Zeeman had een gekke, brede pasvorm met pyjamapakjes die mijn toch dikke kinderen niet pasten. Ik zou daarom altijd twee pakjes maat 50 halen en zeker van verschillende merken. Als je baby met 37 weken al geboren wordt, gaat het maat 56 waarschijnlijk ook niet passen 🤷♀️
2 jaar geleden
Wij gingen pas rond maatje 68 naar een pyjama, dan zijn ze rond de 4 maanden ongeveer. Maar dat kwam omdat onze baby omkleden vreselijk vond.