13 Reacties
één maand geleden
Ik volg even, gelukkig wordt ze nu snachts niet wakker. Maar tips voor het geval dat is altijd handig
één maand geleden
Hoelang draait je zoontje al in bed? De eerste nachten waren hier drama omdat ze draaien had ontdekt. Maar na een paar nachten ging ze ineens slapen op haar buik. En dat doet ze nog! Dus geen last meer gehad. Hier moesten we er dus eventjes doorheen.
Ik zag van andere mama’s de tip voor een nunki lakentje. Dat werkte hier helaas niet. Maar misschien voor jou wel!
één maand geleden
Die van ons kan ook nog niet terugdraaien. Wij hebben een puckababy 4 seizoenen en in plaats van dat ik het overige stuk vastknooo zoals het hoort stop ik dit onder het matras. Daardoor lukt draaien hij vrijwel niet en gaat ze gewoon weer slapen. Momenteel slaapt ze veel op haar zij. Gaat al maanden prima zo
één maand geleden
Hier ook een meisje wat continue op haar buik draait in haar slaap, maar nog niet terug kan rollen. Als ik zelf naar bed ga draai ik haar weer op haar zij, maar ergens gedurende de nacht komt ze toch weer op haar buik te liggen en laat ik het zo. Ze draait netjes haar hoofdje naar de zijkant en kan zich goed genoeg opdrukken als het nodig is. Ze slaapt zo de nachten door tot 06.30 uur ongeveer.☺️
één maand geleden
Mij zoontje heeft dit ook een paar weken gedaan. Heel vermoeiend omdat hij er echt wakker van werd. Gister toch maar even gelaten en niet terug op z’n zij gelegd. Toen is hij weer heel even in slaap gevallen.
Nu ligt hij al heel de avond op z’n buik te slapen en heeft in tijden niet zo rustig geslapen als nu.
één maand geleden
Wij hebben die fase ook gehad, heel vermoeiend! Hier hielp het eventjes om mijn zoontje vast te leggen met de snoozzz slaapwikkel. Alleen wel een dure investering voor de korte tijd dat we het gebruikt hebben. We hebben overdag heel veel geoefend met terugrollen, na een paar weken lukte hem dat zelf en was het probleem opgelost. Hij kan nu zelf in elke slaaphouding gaan liggen en terugrollen.
één maand geleden
Wij stoppen de slaapzak in in de achterkant van het bedje met het lakentje strak eroverheen, hierdoor lukt het draaien niet/nauwelijks.
één maand geleden
Grotere slaapzak kopen en de onderkant onder het matrasje stoppen. Zo kan je kindje niet door draaien naar zijn of haar buikje 🤭
één maand geleden
Wij hebben echt van alles geprobeerd (nunki lakentje, snoozzz, zwaardere slaapzak). Het ging een week goed en dan wist hij uiteindelijk alsnog te draaien. Toen alles eruit gehaald, een normale slaapzak aangedaan waar hij goed in kan bewegen. We hebben zo’n twee weken door de zure appel heen moeten bijten en nu gaat hij alsnog het hele bed door, maar slaapt op zn buik, zij, rug gewoon verder. Net waar hij zin in heeft haha