10 Reacties

4 maanden geleden

Thuis houden, lekker rustig dagje samen van maken (voor zover mogelijk) x

4 maanden geleden

Eerlijk gezegd zou ik niet thuis houden, behalve als ze echt heel moeilijk is. Misschien slaapt ze juist beter op de opvang, mijn dochter zou wel beter slapen

4 maanden geleden

Ik zou d'r thuis houden. Maar nu onze zoon wat vaker op de opvang is geweest weet ik dat hij daar goed slaapt en is er wat bellen ze

4 maanden geleden

Gaan, de opvang heeft ze juist weten te resetten voor ons 🤪 afgesproken dat ze telkens max 2,5 uur sliepen en dan 1,5 wakkertijd. Na een hele week🫠😵🫠😵😭 slecht slapen van beide dames, heeft de opvang ons echt gered haha Maar elk kind is anders. Je kunt altijd vragen of ze willen bellen als je kindje niet wil slapen?

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Gaan, de opvang heeft ze juist weten te resetten voor ons 🤪 afgesproken da ...
Nouja het is het slapen daar niet dat het probleem is, want dat gaat wrl goed, meer gewoon dat ik vannacht tot 2.15 wakker ben geweest met haar en ze bij mij overdag maar 1 hazen slaapje gedaan heeft.

4 maanden geleden

Ik zou haar juist wegbrengen. Maar wel aangeven dat ze slechte nacht heeft gehad en of ze het in de gaten willen houden. Evt even bellen rond de lunch. Zelf zou ik kijken of ik ergens nog anderhalf uur kan slapen. Onze dochter had twee weken terug haar slaap regressie en dat heeft me op de been gehouden in de nacht

4 maanden geleden

Wegbrengen, sowieso😅 even allebei bij slapen. Zij daar en jij thuis.

4 maanden geleden

Reactie op Ninthe💗

Nouja het is het slapen daar niet dat het probleem is, want dat gaat wrl go ...
Maar dan kun je toch juist naar bed? :) Waarom zou je haar dan thuis willen houden, als ze daar wel goed slaapt? Slapen doet slapen!

4 maanden geleden

Even een kleine update, ik heb haar uiteindelijk wel thuis gehouden. Ben ook eigenlijk wel blij met mijn keus want ze heeft echt net een uur gekrijst omdat ze zo moe is. Maandag weer een nieuwe dag en dan mag ze weer lekker op pad daarheen🥰 dankjulliewel voor het antwoorden😘😘😘

4 maanden geleden

op verzoek topic gesloten.