11 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb een tuitbeker met speen en dat werkt goed voor hier

3 maanden geleden

Ik wil voor een open beker gaan, de keren dat ik een te waterig hapje had gemaakt drinkt ze die ook op uit het bakje😅 Maar wie weet switch ik nog! Hangt er ook vanaf hoe erg het water ballet wordt🙈

3 maanden geleden

Ik denk dat we voor een 360 graden beker gaan. Tenminste volgens mij heet dat zo haha.

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik denk dat we voor een 360 graden beker gaan. Tenminste volgens mij heet d ...
Ja precies! Dat noem ik een oefen beker, maar is idd een 360 graden beker 😄 Ik zag in het kruidvat dat die van num/munchkin vanaf 6 maanden zijn en die van Difrax 9 maand? Weet jij toevallig of daar verschil tussen zit?

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Ja precies! Dat noem ik een oefen beker, maar is idd een 360 graden beker � ...
Voor zover ik kan zien is dat omdat die van Difrax geen handvatten heeft. Je kindje kan die vaak pas rond 9 maanden zelf vasthouden zonder handvatten.

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Voor zover ik kan zien is dat omdat die van Difrax geen handvatten heeft. J ...
Ik ben trouwens een RVS variant aan het zoeken maar die kan ik niet echt vinden met handvatten. Vind plastic altijd zo stinken 😅

3 maanden geleden

Wij kiezen voor de Munchkin 360 graden beker. Maar misschien ook de rietjesbeker daarvan omdat je die beker niet hoeft op te tillen om te drinken… maar dat is even nog de twijfel.

3 maanden geleden

Reactie op Sproet

Wij kiezen voor de Munchkin 360 graden beker. Maar misschien ook de rietjes ...
We hebben trouwens twee kleuren. Eentje echt voor alleen water (kleur blauw, makkelijk te onthouden haha) en eentje voor onder andere thee, melk etc. Zodat water ook echt als water blijft smaken.

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Voor zover ik kan zien is dat omdat die van Difrax geen handvatten heeft. J ...
Aha! Helemaal niet over nagedacht 😂🤭

3 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik ben trouwens een RVS variant aan het zoeken maar die kan ik niet echt vi ...
Munchkin heeft ook van rvs. Maar die zijn wel zonder handvat 😢

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Munchkin heeft ook van rvs. Maar die zijn wel zonder handvat 😢
Gaan wij inderdaad ook halen zodra ze de beker goed kan vasthouden zonder oortjes.