35 Reacties
2 maanden geleden
Ik zal geen zorgen maken. Wees heel blij dat hij zijn groente en fruit goed eet. Want dat betekent gewoon dat hij daar meer aan toe is dan melk. Mijn dochter wilt liever nog melk ik kan het juist heel moeilijk afbouwen. Welke pap heb je al geprobeerd? Ik gebruik namelijk pyjama pap voor het slapen gaan van nestle daar heb je vanille smaak etc van.
2 maanden geleden
Hoihoi hier dezelfde situatie. Zoontje drink ook maar tussen de 70-150 per keer. Krijgt nog wel 5 flessen omdat ik die laatste er niet af durf te halen ivm weinig drinken. Vast voedsel vind hij top, en denk ook dat hij daarom wat minder drinkt dus maak mij niet heel erg zorgen. Ik denk zolang hij vrolijk is, goed groeit en genoeg plasluiers heeft niet teveel zorgen maken. Je zou hem nog wat water in fles kunnen geven af en toe wat slokjes voor het extra vocht.
2 maanden geleden
Heel herkenbaar hoor! Mijn dochtertje drinkt ook heel slecht (haar moeder en vader zijn er ook geen ster in, dus misschien niet van een vreemde 🤣).
Maar idd ook vrolijk en nog wel gewoon plasluiers. In de fruit en groente hapjes zit natuurlijk ook water en die gaan er gelukkig wel goed in, dus ze krijgt wel wat binnen hoor. Ze meldt zich vanzelf wel als ze niet genoeg heeft gehad. No worries 😉👍🏽
2 maanden geleden
Hier krijgt ze in principe nog 5 flesjes van 150+5 maar de afgelopen dagen gaan die ook totaal niet op. De fles van net nog 70 over.. dus ja wel heel herkenbaar en ik maak me ook wel zorgen.
2 maanden geleden
Komt je kindje dan in de nacht niet meer voor een voeding?
Hier drinkt ze ook geen grote flessen, maar ik kom uiteindelijk nog wel op 6/7 flessen waarvan dus ook in de nacht.
2 maanden geleden
Hier ook ervaring mee gehad. Zoontje inmiddels bijna 6 maanden. Ik had dit rond de 5 maanden. Drinkt echt maar 50 a 90 ml per fles. Naar mijn idee veel te weinig. Duurde ca. 3 weken. Daarna weer gaan drinken alsof zijn leven ervan af hing. Geen zorgen. Waarschijnlijk iets met de ontwikkeling waardoor ze minder behoefte hebben. Uiteindelijk halen ze het allemaal in. En zolang ze goed blijven groeien vooral geen zorgen maken. 🙏💙
2 maanden geleden
Hier precies hetzelfde ze is nu 7 maanden en drinkt haar flessen ook niet leeg 90/150 max haar fruit en groente gaat prima zolang er genoeg plas luiers zijn vrolijk is niet druk om maken☺️
2 maanden geleden
Reactie op melis2024
Het enige waar ik mij dan druk om maak is dat zijn ontlasting dan stevig is ...
Drinkt die al water ?