35 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op melis2024
Het enige waar ik mij dan druk om maak is dat zijn ontlasting dan stevig is ...
Ik zou dan iets meer water over de dag geven of iets meer water in de fles
2 maanden geleden
Reactie op N1007
Heb je al een grotere speen op de fles geprobeerd? Dat was hier de oplossin ...
Bedankt voor de tip dat was inderdaad t eerste wat ik heb geprobeerd zonder succes. Heb zelfs andere merk flesvoeding geprobeerd dacht dat t misschien aan de smaak lag maar dat hielp ook niet. Denk dat hij er gewoon geen zin in heeft nu die vast voedsel krijgt. Hopelijk is t een ‘fase’.🥰
2 maanden geleden
Reactie op MTZ
Nee hij komt in de nacht niet meer voor een voeding al een tijdje niet.☺️
Ooo hier dus nog echt die voedingen nodig, omdat ze overdag weinig drinkt. Ze komt uit zichzelf.
Nou als hij zichzelf dan niet meldt, zit het denk ik wel goed hoor! Misschien een keer meten bij het cb? Dan kun je zien of hij nog netjes zijn eigen lijntje volgt. Dan weet je zeker dat je je niet druk hoeft te maken!
2 maanden geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Ooo hier dus nog echt die voedingen nodig, omdat ze overdag weinig drinkt. ...
Ja heb hem laatst toevallig laten wegen en meten, hij zit gewoon netjes op de lijn en groeit gewoon verder goed gelukkig. Ik denk dat ik me ook niet druk hoef te maken inderdaad.
2 maanden geleden
Mijn dochter van 6 mnd drinkt vaker maar 3 flessen van 210+7, daarnaast fruithapje en warme hap en ik doe daar dan maar vaker wat extra water door. Water uit de fles drinkt ze namelijk ook niet echt dus ben nu aan het oefenen met een open beker…
Ze plast wel genoeg en is vrolijk en ziet er niet gedehydreerd uit dus ik probeer het ook maar los te laten, maar snap je ‘zorgen’ wel.
2 maanden geleden
Reactie op dhm1991
Mijn dochter van 6 mnd drinkt vaker maar 3 flessen van 210+7, daarnaast fru ...
Aah fijn dat ze het ook goed doet. Hier heef hij gisteren maar 330 ml gedronken. Wel een hele boterham, fruit en avondeten op. Dat gaat wel heel makkelijk. Waterdrinken gaat nu ook steeds beter. Hij drinkt water uit een avent tuitbeker met een siliconen tuitje die kan hij ook zelf vasthouden misschien een tip voor jou?