13 Reacties

2 jaar geleden

Die vab philips. Heb nu alleen flessenbirstel

2 jaar geleden

Ik heb de flessenrek van Philips de borstel van medela nog van mijn oudste zoontje en Nu een goedkope van de Kruidvat die dingen versleten toch snel als je kunstvoeding geeft. Sommige zijn te zacht en sommige te hard is een kwestie van testen en wat het beste voor het merk flessen dat je gebruikt past. Ik ga ook avent flessen gebruiken als deze keer. De rek is wel top.

2 jaar geleden

De flessenrek kwam trouwens met de elektrische sterilisator welke ik niet meer heb. Heb nu een simpele magnetron sterilisator want die elektrisch had op een gegeven moment kalk aanslag die lastig was weg te krijgen en begon te rusten aan de onderkant dus heb hem weg gedaan. Voor als je toch op zoek bent naar sterilisator zou ik die electrisch niet doen om die redenen.

2 jaar geleden

Wij hebben dr. Brown fles of avent straks even kijken. Maar we hebben van dr. Brown de flessenborstel is iets minder zacht dus dat gaat niet vervormen. Ja je moet zowieso optijd even vervangen en flessen rek is net wat je prettig vind. Wij hebben een wand met nis in de keuken dus een wandrek wat tegen de wand past vond ik wel prettig .

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Wij hebben dr. Brown fles of avent straks even kijken. Maar we hebben van d ...
Verder niks bijzonders nodig. Magnetron sterilisator vind ik wel altijd ideaal. Eentje van avent maar die is wel behoorlijk groot. Kan bij ons prima maar is net wat je wil. Bij ons past alles er in.

2 jaar geleden

Ik heb het flessenrek van Munchkin en ben er eigenlijk heel tevreden over. Compact maar toch veel ruimte om flessen en kolfpotjes op te hangen.

2 jaar geleden

Geen rek, gewoon een schone hydrofiele doek waar we de flesjes op zijn kop op zetten :) We hebben een Qooker kraan waarmee je de flesjes heel makkelijk kan schoonmaken (flesjes in een pan dumpen met kokend water erbij)

2 jaar geleden

Wij hebben die van oxo. Heel tevreden over. Verder hadden we volgens mij gewoon een flessenborstel van kruidvat. Verder niks nodig

2 jaar geleden

Wij hebben het droogrek van oxo. Vond het eerst onzin maar echt super veel gebruik van gemaakt. Ook gebruikte we aan het begin veel de flessenwarmer. Maar met de waterkoker en kraanwater ben je een stukje sneller dus uiteindelijk daarop verder gegaan.

2 jaar geleden

Ik heb al jaaaaaaren die van Prenatal en flessenborstels van Difrax.

2 jaar geleden

Moet je nieuwe flessen en spenen van te voren uitkoken? En wanneer kan je dat het beste doen ?

2 jaar geleden

Reactie op sanniew

Moet je nieuwe flessen en spenen van te voren uitkoken? En wanneer kan je d ...
Jaa dat adviseren ze wel! Ik heb het toevallig vandaag gedaan! (Ben nu 35.5 week zwanger)

2 jaar geleden

Ik gebruik overigens geen droogrek, ik laat ze gewoon drogen op een schone theedoek of hydrofiele doek!