7 Reacties

10 dagen geleden

Ik snap je maar laat het los. Dit is je eerste (of tweede/derde) kindje maar op de opvang hebben ze er minimaal 8 per dag. Ze zijn wel wat gewend en bellen echt niet zomaar om haar op te halen ☺️

10 dagen geleden

Ik snap je heel goed! Ik heb een kindje wat heel veel spuugt, maar echt 5 outfits per dag😵‍💫 Het houd me tegen om te gaan babyzwemmen en om de gastouder er mee 'op te zadelen'. Maar ik denk maar zo; elk kindje heeft iets en geen 1 kind werkt volgens een boekje! Je kan een chille baby hebben en in de peuterpuberteit het voor je kiezen krijgen. Mijn kind spuugt alles onder, huilt omdat het pijn doet, maar dat is even niet anders en het kan naar mijn idee alleen maar weer beter worden😊

10 dagen geleden

Ik heb heel lang op de baby groep gewerkt en geloof me, we zijn heel wat gewend! Op de opvang is je kindje vaak ook heel anders omdat ze dan meegaan in het ritme. En zo niet is dat ook niet erg, daar zijn we voor opgeleid.

10 dagen geleden

Reactie op ForShir

Ik heb heel lang op de baby groep gewerkt en geloof me, we zijn heel wat ge ...
Dankje voor je reactie. Weet dat het jullie werk is, dat jullie er voor zijn opgeleid en het dagelijks doen. Is meer dat ik het gevoel heb dat ik jullie er dan "mee opzadel" als het ware.

10 dagen geleden

Reactie op M Harink

Dankje voor je reactie. Weet dat het jullie werk is, dat jullie er voor zij ...
Nee hoor! Dan ga je er vanuit dat jouw kindje als “probleem” wordt ervaren, en zo moet je niet denken lieve mama. Daarnaast heeft elk kindje wel iets, dat maakt het werken op de babygroep zo variërend en uitdagend. Zolang je goed uitlegt wat jouw kindje fijn vindt, wat wij bijvoorbeeld het beste kunnen doen om haar te troosten of te helpen met de reflux dan komt het helemaal goed. Het hoort bij ons takenpakket! Wij adviseren altijd om een doekje/knuffeltje of iets mee te geven dat naar jou ruikt of iets dat troost geeft en om je niet te schamen om te vertellen wat voor jouw kindje werkt. Het gaat goed komen! De eerste paar keer zullen vast moeilijk voor je zijn, en misschien dat jouw kindje ook moet wennen. Dat is heel normaal. Maar je zult merken dat loslaten makkelijker gaat worden.

10 dagen geleden

Reactie op ForShir

Nee hoor! Dan ga je er vanuit dat jouw kindje als “probleem” wordt ervaren, ...
Dankjewel! Dit geeft rust!

10 dagen geleden

De opvang heeft al zo veel ervaring met babys. Vaak nog meer ervaring dan dat we zelf hebben. Vermeld het bij ze en ze zullen met liefde de zorg overnemen. Ik snap dat je het zelf lastig vind maar voor hun is het heel normaal. Elke baby heeft wel iets, mijn 1e baby was pas drama voor de opvang. En nu na 1,5 jaar gaat t helemaal goed. (T ging al snel goed hoor haha maar nu helemaal) Vertrouw erin dat ze veel ervaring hebben met alle soort babys.