7 Reacties
2 jaar geleden
Hoi,
De batterij gaat best lang mee hoor. Je moet hem wel iedere dag opladen . Ik ben er wel tevreden over alleen ik ben toch over gegaan op een andere aangezien je iedere dag om de 3/4 uur en 15-20minuten vast zit aan het apparaat. Je heb wel speciale bhs er voor maar die vond ik te prijzig dus heb er zelf een gemaakt door gaten in sport bh te knippen.
En ik kreeg van deze kolf wondjes rond me borsten omdat de cups best hard zijn.
2 jaar geleden
Ik zag door de bomen het bos niet met alle opties, functies maten etc en heb daarom een kolfconsult gedaan. Dit werd vergoed door mijn zorgverzekering en ik kwam zo op een Baboa uit. Heb hem nu 2 weken in gebruik en ben tot nu toe tevreden! Een consult kan ik zeker aanraden omdat de lactatiekundige de verschillen tussen verschillende kolven goed weet, je ze kan testen en zij dan ook meekijkt welke goed passen
2 jaar geleden
Reactie op LC
Oké, waarop ben je overgestapt dan?
https://www.bol.com/nl/nl/p/evite-elektrische-draadloze-borstkolf-maxi-handsfree-draagbaar-bpa-vrij-dubbele-borstkolf-met-e-book-wit/9300000152752810/?s2a=
Op deze ben ik overgestapt.
Is ideaal omdat het handsfree is en volledig van silicone.
Deze is wel wat meer werk kwa schoonmaken maar ik ben totaal anders geworden sinds ik deze kolf heb. Heb zoveel meer tijd over nu om andere dingen te doen
2 jaar geleden
Daarom heb ik voor de flex gekozen ipv swing.
Gebruik hem nu bij de tweede baby nadat ik hem bij de eerste 10 maanden elke dag gebruikt heb.
Nog steeds super goed.
2 jaar geleden
Ik had de Medela Swing Maxi gekregen van een vriendin die hem zelf ook al had gebruikt bij haar 2 kinderen en hij werkte nog top, dus het probleem met de accu herken ik niet! Ik vond het ook een fijn apparaat, ik ben puur overgestapt op een andere omdat ik fulltime kolf en iets meer bewegingsvrijheid wilde. Ik gebruik nu de Elvie Pump