Zijn er meer mensen die de Nuna pipa next hebben en zijn jullie tevreden over de houding van je kindje ?
Wij zijn namelijk helemaal niet tevreden, vanaf de geboorte lijkt het wel alsof hij dubbelgevouwen ligt, dit ‘gat’ heb ik in eerste instantie opgevuld met 8! Hydrofiele doeken. Dan lag hij redelijk.
Ondertussen is hij bijna 4 maanden en ook zonder hydrofiele doeken, met of zonder verkleinen, hij blijft er niet goed in zitten.
Vorige week terug geweest naar Prénatal, die gaven ook toe dat hij er slecht in zit maar kunnen niet veel doen omdat het stoeltje al 4 maanden in gebruik is.
Ik hoopte namelijk dat naarmate hij groter zou worden, hij beter zou gaan zitten in het stoeltje. Denken nu aan de overstap naar een groep 0/1 stoel.
Wij hebben dit ook! In het begin helemaal toen ons zoontje nog klein was, hij lag zo erg met zijn kin op de borst. Nu vind ik zijn houding wel beter zonder newborn inzet maar nog steeds had ik liever een andere gehad. Helaas was deze best prijzig dus je koopt ook niet zomaar een nieuwe.. ik wil ook nog contact opnemen met de winkel om te kijken wat ze kunnen betekenen.
Wij hadden dit soms ook wel. We moeten haar soms wel een stukje naar beneden trekken, dan zit ze er al een stuk beter in. En nu ze wat groter is gaat het ook al een stuk beter.