17 Reacties

2 jaar geleden

Ah bah ik heb die ook staan.. ik Volg even of er meerdere dit hebben meegemaakt.. wat eng

2 jaar geleden

Welke eufy camera heb je? Wat naar! Ik heb een extra beveiligde eufy, vervelende hieraan is dat t dus niet op WiFi werkt en dus niet op je telefoon zichtbaar kan zijn door die extra beveiliging.. kan dus vanuit werk nooit ff naar m’n meisje kijken.. maar heel naar wat jij beschrijft😖

2 jaar geleden

Reactie op Rossie1509

Welke eufy camera heb je? Wat naar! Ik heb een extra beveiligde eufy, verve ...
Eufy indoor beveiligingscamera draaiend Security Pan & Tilt 2K Draait wel op wifi deze. Maar met it er in huis is alles wel super beveiligd.

2 jaar geleden

Heb je de AI volgen functie aanstaan? En is er nog iemand die je in de eufy camera mee kan kijken?

2 jaar geleden

Wat naar...

2 jaar geleden

Ik denk dat je de volg functie aan hebt aan staan of de bewegingssensor.

2 jaar geleden

Reactie op DeanneJeff

Heb je de AI volgen functie aanstaan? En is er nog iemand die je in de euf ...
Nee staat uit. Nee alleen ik en me man meer niet.

2 jaar geleden

Ik had de camera daarna even in de hal staan. En je hoort gewoon iemand typen en zuchten. Terwijl er niemand meekijkt. Behalve ik. Dus heb nu alles uit staan.

2 jaar geleden

Reactie op baby25022024

Nee staat uit. Nee alleen ik en me man meer niet.
Oké ja dan is het zeker eng. Ik hoopte stiekem dat je noet wist dat de camera kon volgen en dat dat aan stond of je man je plaagde. Niet fijn zo'n gevoel wanneer je juist dat soort dingen heb om veilig te voelen

2 jaar geleden

Oeh wat eng! Kan de klantenservice van eufy niks voor je betekenen? Misschien kunnen ze achterhalen wie of wat het is?

2 jaar geleden

Hier beweegt die ook vanzelf maar wel maar 1 keer volledig rond... Ik denk dat dat het systeem zelf is.

2 jaar geleden

Hij gaat van links naar boven en onder en andersom. Niet dat rondkijken wat je kan aanklikken. En als ik hem dan weer goed zet gaat die weer anders

2 jaar geleden

Als het gaat schemeren dan gaat hij ook rare geluidjes maken. Dat is het aan en uitschakelen van de infrarood. Het duurde bij mij ook even voor ik daar achter was. Dacht eerst ook dat iemand mee kijk of steeds iets aan uit zette...

2 jaar geleden

Reactie op muppetsofie

Als het gaat schemeren dan gaat hij ook rare geluidjes maken. Dat is het aa ...
Snap ik allen wij doen de rolluiken dicht als de kids gaan slapen dan is het al pik donker. Net nog is getest en je hoort iemand typen als je t geluid aan heb staan en zuchten. Hij draaide net ook random een kant op en toen weer de andere kant op. Morgen maar ander systeem halen, deze vertrouw ik niet meer.

2 jaar geleden

Wat naar! Wat voor systeem is dit ? Soort babyfoon idee? Of beter misschien ? Kan je je dochter vanuit je telefoon zien ? Of hoe werkt dat ?

2 jaar geleden

Reactie op baby25022024

Snap ik allen wij doen de rolluiken dicht als de kids gaan slapen dan is he ...
Jeetje wat naar.. Toch vraag ik me serieus af of het ‘iemand van buitenaf’ is die meekijkt. Want je zou toch denken dat als die ziet dat jij erbij bent, ze juist niet gaan draaien en typ en zucht geluiden zouden maken? Zeker niet continue? Maar misschien ben ik te ‘goedgelovig’ hoor! Ik vind die dingen doodeng. We hebben wel ook een camera, geen idee welke dus ga sowieso m’n man vanavond even vragen!

2 jaar geleden

Heb je bij deze geen wachtwoord die je kan veranderen?