5 Reacties

3 maanden geleden

Nog even voor erbij mijn bonus dochter heeft haar eerste 4 jaar bij opa en oma gewoont toen heeft moeder haar meegenomen naar den Helder

3 maanden geleden

Wat een vervelende situatie voor jullie! Geen tips, maar hopelijk helpt het als je je verhaal beetje kwijt kan. Lijkt me heel lastig voor jou ook als ‘bonus’moeder. Wat mooi dat je aangeeft met je man voor haar te willen vechten en er probeert uit te komen voor de rust van je bonusdochter. Je doet het goed mama!

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat een vervelende situatie voor jullie! Geen tips, maar hopelijk helpt het ...
Dankje ik begrijp ook echt dat het voor haar moeder zwaar is alleen wij hebben ook gewoon een leven 🙈

3 maanden geleden

Hopelijk kan een mediator hen helpen. Als dat niet helpt kan kunnen ze eventueel ook kijken voor de pilot gezamenlijke toegang ouders bij de rechtbank. Dan kunnen ze ook helpen als er een geschil is. Lijkt mij goed om een verdeling te maken van de weekenden maar ook van de vakanties en feestdagen.

3 maanden geleden

No offense, maar ik begrijp heel goed dat moeder haar dochter in haar eigen vrije weekend wil hebben. Ik ben zelf een gescheiden moeder met een co-ouderschap en ik moet er niet denken om mijn kind niet te kunnen hebben in mijn vrije weekend. Ik zou dan ook zeker niet mee gaan in jullie voorstel. En dat is los van alles wat er eerder is gebeurd: het wonen bij opa en oma etc. Wellicht had zij psychische problemen? Maar dat weet ik niet. Kan een van jullie niet van werkweekend ruilen? Dan zou het probleem zijn opgelost.