Hallo ik ben 26 jaar en mijn man en ik hebben samen een dochter van 6 maanden. Nu is vorige week zondag mijn bonus dochter op haar verzoek bij ons komen wonen. Moeder heeft daar mee in gestemd moeder woont in den helder
Nu wilt moeder haar 2 x per maand een weekend hebben wat ik heel goed begrijp nu is het alleen zo dat we allebei de moeder en ik om het weekend moeten werken nu wilt ze dus dat weekend haar dochter hebben wat ik begrijp alleen nu hebben wij dan nooit mijn bonus dochter als wij allemaal vrij zijn ik vind dat wel een ding en mijn man ook helaas komen ze er niet uit en moet er iemand tussen gaan zitten maar ik wordt zo moe ervan ze wilt dingen die mijn man gewoon niet kreeg zoals de feestdagen heeft mijn man al 6 jaar zijn dochter niet gehad met Pasen Pinksteren of Kerst
Wij gaan echt nu voor haar vechten en kijken wat zij wilt en voor haar rust krijgen het ging bij haar moeder namelijk niet altijd even goed tussen moeder en dochter maar ook tussen mijn bonus dochter en stiefvader.
Ze is 10 en geeft bij ons hele andere dingen aan dan bij haar moeder dus dat ik ook mega lastig.
Sorry voor het lange bericht..
Ze gaan wel allebei een mediator aanvragen