305 Reacties
één jaar geleden
Hey Dames!
Leuk om jullie te gaan ontmoeten 😊
Ik ben Bo ben 25 jaar en samen met mijn man zijn we al 3,5 jaar bezig om een baby te krijgen. Wij hebben vorig jaar februari met 6 weken een miskraam gehad en vorig jaar Juli 2 dagen voor ons trouwen een spoed operatie aan een BBZ.
Wij hebben 6x IUI gehad (waaronder de BBZ).
Nu zijn wij zwanger van onze 2e Cryo terugplaatsing van onze eerste IVF punctie en hopen wij een gezond kindje rond 12 Januari te verwachten 🌈💕
één jaar geleden
Reactie op B kaya
Hey Dames!
Leuk om jullie te gaan ontmoeten 😊
Ik ben Bo ben 25 jaar en sa ...
dit is de februari geboortegroep....
één jaar geleden
Hallo, ik ben chantal
Samen al 5 a 6 jaar met mijn vriend
Wij hebben 1 dochter van 2 jaar van april 2021. 33 weken geboren.
Alles gaat goed
..
Uitgerekende datum heb ij niet
Vandaag ongesteld geworden en door naar de volgende ronde. Aankomende nod 9 juni en rond 26 mei. Mocht ik zwnager raken dan zal de uitgerekende datum februari plaatsvinden als goed is.
Groetjes.
En gefeliciteerd voor diegene die al zwanger zijn en succes voor diegene die er nog voor moeten gaan proberen x
één jaar geleden
Hey meiden! Ik ben Joyce en ben 28 jaar en mijn partner heet Daan. Wij hebben een zoontje van 14,5 maanden . Om hem te krijgen moesten we een ziekenhuis traject volgen ivm PCOS en uitblijvende menstruatie. Na m’n bevalling ben ik wel weer normaal gaan menstrueren. Of tenminste… hele lange cyclussen helaas, maar we wilde het dit keer eerst echt zelf gaan proberen. Wij zitten nog in de wachtweken en wil halverwege volgende week een testje wagen… ik ben heel benieuwd!
MOD
één jaar geleden
Hoi, ik ben Fynania en mijn man en ik hebben een zoontje van 12.5 maanden. Wij zijn net begonnen met de eerste ronde. We waren al eerder een beetje begonnen, maar vonden het toen toch erg vroeg nog. Nu voelt het beter. Mijn eisprong is ergens rond 23 mei en mijn NOD is 6 juni. Succes iedereen!
één jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik ben Pascalle en samen met mijn man Jeroen hebben wij een prachtige dochter van 2,5 jaar na een lang en intensief traject in het ziekenhuis vanwege mijn pcos. Na de 4de iui was ik dan eindelijk zwanger.
Vorig jaar maart weer geprobeerd voor een 2de kindje via het ziekenhuis. Ik bleek gelijk zwanger van de eerste iui. Helaas bleek dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hierdoor mis ik nu een eileider.
Afgelopen vrijdag de zevende iui gehad voor een tweede kindje. Dit keer had ik twee eitjes die sowieso meedoen en twee eitjes die twijfelachtig waren qua grootte.
Als alles goed zou gaan dan zou 9 februari mijn uitgerekende datum zijn.
Spannend!
één jaar geleden
Hallo allemaal!
Ik ben Joyce en 32 jaar. Al 9 jaar samen met mijn vriend.
Ik weet net dat ik zwanger ben. Het is allemaal nog erg pril! Uitgerekende datum begin februari?
één jaar geleden
Hoihoi. Gezien er een aantal bekenden op het forum zitten en het vrij pril is, hou ik mijn naam nog even voor mezelf. Wij zijn uitgerekend op 31 januari of 1 februari. Dit moet nog blijken uit de echo eind juni. Ik heb een man van 29. Zelf ben ik 28. We hebben eind oktober 2022 helaas ons meisje moeten afgeven aan de sterren. Zij was ons eerste kindje. Nu in blijde verwachting van de tweede❤️💜
één jaar geleden
Hi! Wij zijn er vandaag achter gekomen dat wij zwanger zijn. Althans, vandaag is het voor ons gevoel echt bevestigd. Afgelopen zondag hadden we een test met een ‘tuurstreepje’ afgelopen dinsdag een test met een streepje wat wel te zien was in daglicht maar nog niet overtuigden. En vandaag deze testen gedaan! Ik zou eigenlijk vrijdag/zaterdag ongesteld moeten worden.
Wij hebben al een zoontje van bijna 1 jaar, en dit was ook zeker een geplande zwangerschap aangezien we twee dames zijn en dus ook echt moeten plannen om zwanger te worden 😂🥰
één jaar geleden
Hi! Wij zijn er vandaag achter gekomen , dat wij weer een wonder mogen verwachten! Lees hier de verhalen van jullie over de lange adem naar een gewenst wondertje. Dit doet me heel veel. Wij mogen als alles goed gaat Rond 4 feb ons 5 e wondertje verwelkomen.
Vergeet me zelf helemaal voor te stellen, Mijn naam is Rachel (37) en al 13 jaar samen met mijn man. Samen hebben 4 kindjes ( 10,8,6,4).
één jaar geleden
Hoi allenaal! Ik ben Lientje (nickname), en zwanger van de tweede. Vandaag hadden we een licht positieve test in handen (vroege test, NOD is paar maandag) dus nog voorzichtig blij. Ons zoontje is nu 2,5. Bij hem was het de eerste ronde raak, nu ook. Voelt onwerkelijk.. maar ook ongelofelijk dankbaar.