305 Reacties
één jaar geleden
Hallo allemaal,
Ik ben Shai, 32 jaar en kom uit Purmerend.
Mijn man en ik zijn erg blij met de zwangerschap☺️
Ik ben nu zwanger van mijn 2de kindje.
Ik ben momenteel heel pril zwanger, 5 weekjes.
Uitgerekend op 24 februari 2024.
Leuk om onze ervaringen met elkaar te delen dmv deze groep😊
één jaar geleden
Reactie op Anne242
Leuk, gefeliciteerd! Zelfde uitgerekende datum 🙂 Hoe gaat het met je en wa ...
Wat leuk!
Jij ook van harte gefeliciteerd Anne😊
Met mij gaat het redelijk goed.
Last van onderrugpijn en snel vermoeid. Verder prima.
Hoe gaat het met jou?
Mijn eerste echo is op 11 juli, en die van jou?
één jaar geleden
Hoi! Mijn roepnaam is Nia. 37 jaar oud. Ik ben ook er maandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb meteen bij de vk gemeld ook al is het vroeg. Vandaag 4+3. Ik heb mijn eerste echo op 15 juli ingeplaand en hoop dat alles goed komt. Dit is mijn tweede zwangerschap. Ons eerste is 19 maanden oud. Heeel spannend. Gefeliciteerd iedereen!
één jaar geleden
Hoi lieve vrouwen!
Mijn naam is Fleur.. 35 jaar en zwanger van de eerste.. dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik en mijn man zijn dolgelukkig.. we zijn bijna 20 jaar samen en ik had graag eerder moeder geworden, maar het leven had andere plannen. NU enorm enthousiast en blij over dit wondertje en van plan zo natuurlijk mogelijk te bevallen. Zijn er meer dames hier die de natuurlijke weg kiezen? Ik hoor graag jullie tips..
Veel liefs en allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen
één jaar geleden
Beste allemaal, Ik ben Sonya en ben uitgerekend op 27 februari, Ik heb best veel mee gemaakt. Mijn eerste kind is een gezond dochter, tweede kind een zoon die het helaas een middenrifsbreuk had dus na het geboorte niet heeft overleefd 😞 Derde kind een gezond meisje Vierde kind miskraam en nu ben ik zwanger van mijn Vijfde kind.
Liefst Sonya
één jaar geleden
Ik ben trouwens.
2a3 wekken zwangerschap test van clearblue
Maar in volgens vk ben 8 wekken en ze zien alleen een klein zakje zonder embryo er in ik weet zelf niet meer wat ik moet geloven. Ik moet elke 48 uut terug naar het ziekenhuis om bloed prikken om te kijke hoe hoog me hcg is en elke x inwendig echo morgen weer terug .ik denk zelf dat ze niet goed hebben gerekend
één jaar geleden
Hoihoi,
Ik ben Chantelle, mijn vriend en ik hopen 26 feb ons eerste kindje te krijgen. Inmiddels nog maar 5weken in verwachting. We vinden het beide spannend! 20juli de eerste echo.
één jaar geleden
Goedemorgen allen!
Mijn naam is Mayenne, ben nog 24 jaar oud. Mijn partner is 29 jaar en wonnen inmiddels bijna een jaar samen!
Wij hebben dus nog geen kinderen.
Anderhalve week geleden zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben, was even schrikken maar we kunnen zijn inmiddels aan het idee gewend! Het is wel heel spannend allemaal. 🌸
Heel benieuwd naar de termijnecho tevens eerste echo op 4 augustus ❤️ kunnen beiden niet wachten 🥰 Heel bijzonder wat er ook allemaal gebeurd in je lichaam...
één jaar geleden
Hoi allemaal. Mijn naam is Leanne. Ik ben 31 jaar. Mijn vriend heet Jeroen en we zijn nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Spannend! De uitgerekende datum is 25 februari. 13 juli krijgen we onze eerste echo.
één jaar geleden
Hoi.
Ik ben Melissa. 27 jaar en ik heb geen partner naam om te vertellen, want ik wil graag bewust een alleenstaande moeder worden. De eerste iui poging en een positieve zwangerschapstest gehad. Moet nu dan 4 +5 zijn. Erg vroeg nog dus. Vandaag had ik een beetje lichtroze bloedverlies. Ik vind het allemaal erg spannend. Maar het is allemaal afwachten.. Heel erg fijn om via hier contacten te leggen en ervaringen te lezen en delen.
één jaar geleden
Reactie op Leanne Hirsch
Hoi allemaal. Mijn naam is Leanne. Ik ben 31 jaar. Mijn vriend heet Jeroen ...
We zijn precies even ver met dezelfde echo datum. Spannend hè!
één jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Michelle, 35 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ons eerste kindje is net 14 maanden. Maar wel bewust gekozen om redelijk snel voor een tweede te gaan. Ondanks dat toch sneller dan gedacht weer zwanger te zijn ;)
Wel heel spannend door bloedverlies met 4 weken, hopelijk een goede echo op 7 juli (dan 7 weken).
Leuk om ervaringen te delen met elkaar ❤️
één jaar geleden
Hee allemaal,
Ik ben nu 4.5 jaar samen met mijn partner en in september zijn wij getrouwd! ❤️💍
Na in november een vervelende uitslag te hebben gekregen vanuit het radboud. Waar uit kwam dat ik de chromosoom afwijking heb die mijn vader ook heeft, hadden we ons voorbereid op een lange weg om zwanger te raken. Gelukkig nu een half jaartje verder hadden wij op vaderdag een positieve zwangerschapstest🩷💙!
Nu inmiddels in week 5!
Het grootste probleem bij de afwijking die ik heb is het behouden van het kindje en dus geen miskraam krijgen!
Dit zorgt voor erg veel spanning! Maar ik probeer genoeg rust en ontspanning te krijgen.
Ik was er opzoek naar een forum waar vragen gesteld kunnen worden en je met lot genoten kan praten, gewoon om te weten of er meer dames zijn met zoveel spanning en hoe andere het ervaren in week 5!?😊
één jaar geleden
Reactie op Li2024
Hee allemaal,
Ik ben nu 4.5 jaar samen met mijn partner en in september zi ...
Wat blij nieuws! Gefeliciteerd! En ja ik herken wel die spanning. Na de allerlaatste IVF poging ben ik zwanger. Maar ik heb 2 weken lang bloedverlies en krampen gehad.. De kans is nu 50%. Ik wordt helemaal gek! Nu het bloedverlies is gestopt en nog steeds symptomen heb, en afleiding heb (ben op vakantie), kan ik een beetje functioneren.
één jaar geleden
Hi dames, ik heet kubra en ik ben getrouwd. Heel grappig ik heb zojuist getest en positief wat ik niet verwachte🙈. Als het goed is ben ik in februari uitgerekend. laatste tijd was mijn menstruatie heel onregelmatig. We wouden wel heel graag kinderen maar zat in een dip omdat ik dacht dat ik gezondheidsproblemen had. Ik ben naar huisarts gegaan me hart gelugd en het los gelaten en nu ben ik zwanger.. het voelt heel raar maar ook supper blij..