305 Reacties

één jaar geleden

Reactie op B kaya

Hey Dames! Leuk om jullie te gaan ontmoeten 😊 Ik ben Bo ben 25 jaar en sa ...
Ahh wat leukk gefeliciteerd❤️

één jaar geleden

Hi allemaal, Mijn naam is Suzanne, 6wk + 4 dagen zwanger en behoorlijk zenuwachtig en misschien zelfs een beetje angstig voor wat komen gaat. Ik heb in een jaar tijd 1 missed abortion, 1 vroege miskraam en 1 miskraam na kloppend hartje met 8 weken gehad. Over drie dagen de eerste echo…. 🙏🏻 Ik heb niet heel veel kwaaltjes, wel hele zere borsten en echt vermoeid, vlagen van misselijkheid en soms wat steekjes in mijn onderbuik. Maar om te zeggen ‘ik voel me super zwanger!’, nee. Leuk om jullie verhalen hier te lezen en gefeliciteerd voor iedereen! Duimen voor een goed verloop en prachtige februari baby’s

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Hallo, Ik ben Julia en ben 39 jaar. Zwanger van onze 2e na de allerlaatste ...
Hi Julia, wat een spannende tijd! Ik ben ook 39 en na een jaar met meerdere miskramen hoop ik ook dat het dit keer allemaal goed gaat. We zijn nagenoeg dezelfde datum uitgerekend, ben benieuwd hoe jouw verhaal verder gaat met één of twee kleintjes 😁 wanneer is jouw echo?

één jaar geleden

Hi allemaal! Ik ben 28 jaar en vandaag 5+1 weken zwanger. Erg spannend. Vorige week moest ik ongesteld worden, dat werd ik niet. Voelde ook anders, dus gelijk getest. En jahoor! 🥳👶 Super blij mee! Vorig weekend had ik 1 dag opeens mega zere borsten, maar sinds die ene dag niks meer. Nu wel bang dat het misgaat, maar moet positief blijven. We hebben het nog niemand verteld. Zou het wel fijn vinden dingen met iemand te kunnen bespreken, maar het voelt nog niet veilig en werkelijk genoeg om het te delen. Benieuwd naar jullie verhalen!

één jaar geleden

Reactie op suzannez

Hi Julia, wat een spannende tijd! Ik ben ook 39 en na een jaar met meerdere ...
O spannend! Lijkt me heel moeilijk na meerdere miskramen deze periode door te komen. Mijn echo is op 4 juli en tel de dagen af. Wanneer is die van jou?

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik zal me even voorstellen. Ik ben Stefanie, 33 jaar en nu 6.3 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben 1,5 jaar getrouwd met mijn man Gerard en heb een zoontje van 2,5 jaar. Ik ben er tijdens mijn vakantie achter gekomen dat ik zwanger ben, heel erg gewenst en welkom! Maar omdat ik behoorlijk last heb van mijn maag (misselijk, moeite met eten) zie ik er erg tegenop om morgen weer te gaan werken...

één jaar geleden

Reactie op Julez84

O spannend! Lijkt me heel moeilijk na meerdere miskramen deze periode door ...
Ik heb de eerste horde gered, vanochtend de eerste echo en alles was goed 🙏🏻 ook weleens leuk zulk nieuws in diezelfde stoel. Jij mag dus morgen? Laat je iets horen, ik duim hard!

één jaar geleden

Reactie op suzannez

Ik heb de eerste horde gered, vanochtend de eerste echo en alles was goed � ...
O wat geweldig nieuws!! Fantastisch! Ik ben zo blij voor je! Hebben jullie ook een hartje gehoord? Ja morgen. Zoo spannend! Het is eindelijk zover! Ben doodsbang en verheug me tegelijkertijd ook enorm op.

één jaar geleden

Reactie op Julez84

O wat geweldig nieuws!! Fantastisch! Ik ben zo blij voor je! Hebben jullie ...
Dank je wel! Het is echt een opluchting, hopen dat het zo blijft gaan. We hebben geen hartje gehoord nee, alleen gezien. Jaa ik snap het helemaal, ging echt met lood in mijn schoenen vanochtend en tegelijkertijd wilde ik ook duidelijkheid. En zo zie je, de wonderen…. Ik zal aan je denken morgen en duimen duimen duimen!

één jaar geleden

Reactie op Julez84

O spannend! Lijkt me heel moeilijk na meerdere miskramen deze periode door ...
Vandaag eerste echo toch? Spannend!! Laat je ons weten hoe het is met jullie?

één jaar geleden

Reactie op Kendil

Vandaag eerste echo toch? Spannend!! Laat je ons weten hoe het is met julli ...
Ooooh zo blij! Een kloppend hartje! En gelukkig maar eentje (hoewel 2 ook welkom zou zijn). Waarschijnlijk was ik zwanger van een tweeling en heb ik eentje verloren. Dat verklaarde ook de miskraam symptonen. Enige is wel dat ie wat kleiner is dan zou moeten maar hij zei dat je daar in dit stadium helemaal niets aan kan afleiden. Dus hopen dat het goed blijft gaan!

één jaar geleden

Hoi, Lianne hier, 29 jaar en volgens mijn berekening uitgerekend op 16 februari. Afgelopen mei getrouwd en na de trouwdag voor het laatst ongesteld geworden. Nu dus zwanger van ons wondertje. Samen hebben we een dochter van 2 en 3 puberzoons. Nummer 5 is onderweg. Spannend en leuk weer tegelijk

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Ooooh zo blij! Een kloppend hartje! En gelukkig maar eentje (hoewel 2 ook w ...
Wat een goed nieuws!!! Heel erg fijn voor je! Deze dag voelt nu gelukkig als een mijlpaal. Geniet ervan!

één jaar geleden

Reactie op Julez84

Ooooh zo blij! Een kloppend hartje! En gelukkig maar eentje (hoewel 2 ook w ...
Yeaaayyy!!! Super leuk! Gefeliciteerd wijfie🥰 Hoop dat jullie beide de komende maanden in alle gezondheid zullen doorbrengen🍀

één jaar geleden

Hallo 👋🏻! Ik ben Romina ik ben voorlopig uitgerend op 11 februari en heb een zoontje van 1,5 jaar. Ik woon samen met mijn partner en zijn nu al bijna 5 jaar bijelkaar.

één jaar geleden

Hoi dames, Ben Esther en 27 jaar. Nu zwanger van me eerste kindje. Mijn vriend heeft al 2 kinderen. Vorige jaar 2x miskramen gehad en 3 baby's verloren. Ben nu 10 weken zwanger zal rond begin februari uitgerekende zijn

één jaar geleden

Hi allemaal, super spannende tijden voor ons allemaal! Mijn naam is Sascha en ik ben nu 6 weken zwanger. We zijn terug gezet door de verpleegkundige! We dachten op 7+5 weken te zitten. Uitgerekend waarschijnlijk eind februari!

één jaar geleden

Reactie op sverburg

Hi allemaal, super spannende tijden voor ons allemaal! Mijn naam is Sascha ...
Je bent bijna 2 weken terug gezet. Zei ze daar nog iets over? Wanneer mag je weer voor een echo?

één jaar geleden

Hi ja, ze hadden 2 weken geleden echo gemaakt maar toen zagen ze alleen dat mijn baarmoeder klein beetje open stond. Nu 1,5 week later 2e echo omdat ze wilden zien of het niet buitenbaarmoederlijk kon zijn. Ze zei nu dat het waarschijnlijk te vroeg was en daarom nog niet zichtbaar was. Nu zagen ze knippert hartje, vrachtzak en dooier en dat zag er volgens haar goed uit! En dat dit een echo was van waarschijnlijk 5+5/6 weken was. 20 juli echo bij de verloskundige!

één jaar geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Eva, 27 jaar en bijna 1 jaar getrouwd met mijn man. Wij wonen in het mooie Zuid-Limburg. Vanmorgen heb ik de eerste echo gehad. Heel blij met een kloppend hartje. Vandaag 7 weken zwanger. Dit is onze eerste zwangerschap en we zijn +- 26 februari uitgerekend.