305 Reacties
één jaar geleden
Hi allemaal,
Ik ben Dani, 34 jaar en nu 11+3 zwanger van ons 4e kindje.
De oudste wordt over paar maanden 16 jaar, de middelste wordt bijna 11 jaar en de jongste is net 10 jaar geworden.
Vind het super bijzonder om dit nog een keer mee te mogen maken nu de kinderen iets ouder zijn. Lijkt mij toch een hele andere ervaring dan toen ik zelf nog ‘jong’ was.
Heb helaas afgelopen februari met bijna 12 weken een MA gehad waardoor ik het nu allemaal wel extra spannend vind.
Heb echt nul kwaaltjes, mag me gezegend voelen maar maakt me nu juist beetje onzeker.
Maar goed, heb zojuist termijnecho gehad en ben 5 dagen vooruit gezet, van 1 maart naar 25 februari. Precies de datum van het verliezen van de vorige zwangerschap.
Heb ons kindje heerlijk zien spartelen en bewegen, ook het hartje gezien en gehoord. Zoooooo bijzonder! Ik ben verliefd 🥰
Graag kom ik in deze groep meelezen. 🙋🏼♀️
één jaar geleden
Hi allemaal,
Leuk om zo in contact te komen met iedereen die in februari is uitgerekend!
Mijn naam is Juliëtte en woon samen met mijn vriend Tom, we zijn al 14,5 jaar samen! We zijn uitgerekend op 12-02-2024 van ons eerste kindje.
Spannend allemaal! Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe.
één jaar geleden
Reactie op AnneAnne90
dit is de februari geboortegroep....
Ik hoor er dan ook bij
één jaar geleden
Hoi ,
Ik ben Mirjam 29 jaar en heb samen met mijn man een mooi zoontje van drie jaar.
Nu in verwachting van nummer 2 uitgerekend 25 febrauri.
Het voelt wel anders natuurlijk een tweede zwangerschap. Vroeger werd er voor mij gekookt etc. Maar nu ben ik supermom zorg voor de twee mannen en voor mijzelf en de kleine spruit. 🫶🏻🫐
één jaar geleden
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier. Ik ben Fleur en ben 38 jaar ( ja ik weet het, al best wel oud🤣🙈 ) woon samen met mij man en dochter van 8 jaar.
Even kort mijn verhaal:
2009 natuurlijk zwanger: miskraam iets meer dan 5 weken.
2013 ivf zwanger: miskraam 7+5 week.
2014 herhaling ivf zwanger: dochter inmiddels 8 jaar.
2021 natuurlijk zwanger: extreem vroeggeboorte met 16+2.
2023 natuurlijk zwanger: nu 7 weken van een tweeling.
Nu breekt er zo’n spannende tijd aan, en hoop ik dat deze 2 wel goed gaan.
Inmiddels ben ik 13+3, en s’avonds laat zo misselijk maar na een paar keer flink kokhalzen is het ook weer over. Ook wel heel erg moe maar ja wat wil je met een 2ling.
Het blijft spannend.
één jaar geleden
Na een tijd mee te hebben geschreven in geboorteclub maart ben ik vandaag officieel uitgerekend in februari, omdat ik met m’n termijnecho zes dagen vooruit ben gezet! Vandaar dat ik graag lid wil worden in deze club.
Ik ben morgen 12 weken en samen met m’n partner krijgen wij ons eerste kindje!
één jaar geleden
Reactie op Flurry38
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier. Ik ben Fleur en ben 38 jaar ( ja ik we ...
Welkom! Bijzonder juist dat er nog twee bijkomen! Gefeliciteerd! We duimen met je mee.
Er is ook een groep ‘mama’s boven 40’. Zitten ook iets jongere en iets oudere vrouwen in maar ik ben zelf 39 en vind het wel heel leuk om die te volgen. Dus misschien een tip!
één jaar geleden
Hoi ik ben Thirsa.
Ik ben uitgerekend op 5 februari 2024.Maar ik ben zwanger van een tweeling en zal rond week 37,38 ingeleid worden als ze tot dan blijven zitten.
Ik ben nu bijna 4 jaar met m'n huidig partner.
Hij heeft 3 kids uit eerdere relatie en ik heb er 4 uit eerdere relatie.
Onze wondertjes zijn gekomen via ivf.
Want hebben helaas tegenslagen gehad waarbij het steeds in mn eileiders zat met spoedoperatie tot gevolg.Dus het is voor ons erg spannend,en ik ben nu 15 weken zwanger.
één jaar geleden
Reactie op Flurry38
Hallo allemaal.
Ik ben nieuw hier. Ik ben Fleur en ben 38 jaar ( ja ik we ...
Hoi Flurry38.Gefeliciteerd!hou moed,duim voor je dat het goed blijft gaan.Hier ook zwanger van tweeling.Ik ben 39 jaar.Ik vind het hier ook spannend.
één jaar geleden
Hoi! Ik ben Manon, 32 jaar en op 17 februari uitgerekend van mijn eerst kindje. Samen met mijn vriend Edward met wie ik bijna 5 jaar samen. En ik heb 2 super lieve bonuskinderen van Edward erbij gekregen van 14 en 15 ☺️