305 Reacties
één jaar geleden
Hallo,
Mijn naam is Ingemar en ik ben 24 jaar. Mijn vriend en ik zijn 4 jaar samen en ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben sinds november gestopt met de pil. Het is dus best snel gegaan. Dit is onze eerste zwangerschap.
Via de tool is onze uitgerekende datum 4 februari. Ik heb me ingeschreven bij de verloskundigen praktijk en hoop van de week een datum te kunnen prikken voor de eerste echo. Wat spannend allemaal!🧡✨
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Gefeliciteerd, snap dat je het spannend vind, heb zelf in feb miskraam geha ...
Jij ook gefeliciteerd! En succes met deze onzekere periode :-)
één jaar geleden
Reactie op Jes.Jes
Geloof niet dat de angst de komende maanden nog weggaat 😔 ik ben 4+4 en e ...
Zou zomaar kunnen dat die angst blijft ja. En als alles wel goed mag gaan dan vrees ik dat er daarna ook nog heel veel angst en bezorgdheid aankomt 😅. Ik probeer maar zo positief mogelijk te denken, anders maak ik mezelf helemaal gek. Jij ook veel succes!
één jaar geleden
Heyy ik ben donyez
Mama van Joyce sieta bakker
En ben zwanger van 2 kindje wel pril hoor
9 februari uit gerekend ☺️
Ik ben getrouwd en ben 19 jaar
Ik woon op me zelf met me man
Nu denk je wel huh 19 nu al 2 kindje en op zich zelf ja lang verhaal kort te houden
JEUGDZORG gezeten geen opleiding mogen doen dus ja maakte ik wat van me leven gezin starten ik heb veel juiste hulp als tienermoeder
Me man is 21 ik word 20 dit jaar ☺️☺️
Leuk om hier deel aan te kunnen nemen
Me eerste zwangerschap ging niet zo goed vanwege de gezondheids complicaties maar word nu goed opgelet
Me kindje is nu 8 maand ☺️☺️
één jaar geleden
Hallo,
Ik ben Maureen. Heb een dochtertje van bijna 6 jaar en sinds 3 kwart jaar een hele lieve vriend weer..
Hij heeft geen kinderen (wel de wens), maar is heel gek met mijn dochtertje.
Weekend ontdekt dat we 5 weken zwanger zijn samen.. 😍
één jaar geleden
Reactie op Marty92
No judgment hier, gefeliciteerd met je zwangerschap, mocht je er over wille ...
Thx en ja is ongepland maar harstikke welkom ☺️☺️☺️☺️
één jaar geleden
Hoi allemaal! Mijn naam is Simone en ik ben na een heel lang traject met endometriose zwanger geworden. Mijn uitgerekende datum is 11 februari 2024. Ik heb een Partner met wie ik 6 jaar samen ben. Dit word ons eerste kindje en eerste zwangerschap.
één jaar geleden
Hai allemaal,
Ik ben Dorien 28 jaar en al 10 jaar samen met mijn vriend.
Wij verwachten ons eerste kindje.
De uitgerekende datum zal begin februari zijn (6,7,8,9). Ik heb namelijk een vrij lange onregelmatige cyclus. We hadden daarom ook niet verwacht dat het gelijk zou lukken.
Het voelt wel gek om het hier te delen en verder nog niemand te vertellen.
één jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben violet, 28 jaar en samen met mijn vriend (29 jaar) onverwachts zwanger geraakt. Het was totaal niet gepland, maar méér dan welkom! Ik had niet gedacht dat ik dit zo spannend en leuk zou vinden. Ik ben zo bang dat dit mis gaat, hebben meer hier last van? Ppfff.. is overigens mijn eerste ervaring ooit om zwanger te zijn ❤️
één jaar geleden
Hoi allemaal, ik ben Manon. 32 jaar, getrouwd met Maurice en samen hebben wij twee dochters van 6 en 4 jaar oud en een sterrenzoontje*.
Ik vermoed dat ik nu 6,5 week zwanger ben, en eind januari/ begin februari uitgerekend ben. Volgende week de eerste echo. Super spannend en duimen dat het goed gaat. Wat duren die eerste weken ontzettend lang….
één jaar geleden
Hi allemaal, ik ben Jessica.
31 jaar en getrouwd met Pieter.
Wij hebben een miskraam gehad in februari wij waren toen 4 weken zwanger.
Nu zijn we opnieuw zwanger en ben ik vandaag 4 + 6.
20 juni de eerste echo (vroeg) vind elke dag erg spannend. Hopelijk mogen wij allemaal een mooi gezond wondertje op de wereld zetten 💓
één jaar geleden
Reactie op Jes.Jes
Hi allemaal, ik ben Jessica.
31 jaar en getrouwd met Pieter.
Wij hebben ee ...
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hier ook in feb miskraam gehad, kwam er alleen pas achter na 8 weken dmv echo, was een missed abortion. Ben nu 4+5 en vind het ook rete spannend, bang dat het weer zo is