305 Reacties
één jaar geleden
Hoi! Ik ben Anita, 35 jaar. Samen met mijn man hebben we een zoon van 3 jaar. Die zwangerschap verliep voor mij vrij zwaar met hyperemesis gravidarum, kind in stuitligging (versie is uiteindelijk gelukt!) En een bevalling waar de placenta niet vanzelf kwam. Het heeft voor mij daarom een tijd geduurd voor ik het weer aandurfde.
Februari een BBZ gehad, die heeft zichzelf opgelost.
Nu 5+4 :-).
één jaar geleden
Hi allemaal!
Mijn vriend en ik kwamen er dinsdag achter dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We zijn ruim 12 jaar samen nu! Was niet gepland, maar na de eerste “shock” zijn we echt ontzettend blij! Maar wat een rollercoaster: je toekomstplannen aanpassen, fantaseren over babynamen en de kamer, maar ook bezorgd omdat het nog zo pril is allemaal. We gokken nu dat ik zo’n 6 weken zwanger ben. 15 juni onze eerste echo en 19 juni naar de verloskundige met al onze 10000 vragen.
Wat een avontuur! ❤️
één jaar geleden
Reactie op Lauravde95
Hi allemaal!
Mijn vriend en ik kwamen er dinsdag achter dat ik zwanger ben ...
Wij hebben precies hetzelfde! 15 juni eerste echo, 20 juni gesprek met verloskundige, en eventueel nog een echo als we dat willen ❤️
Hoop zo erg dat alles goed gaat ❤️
één jaar geleden
Reactie op Niesje xx
Hii!
Ah zelfde als bij ons! Totaal niet verwacht en niet mee bezig maar zo ...
Die was heel gek, omdat ik maar ongesteld bleef. Heb toen een kuurtje gehad dus daarna nog een bloeding gehad. Maar was 25 april!
één jaar geleden
Reactie op violet1994
Wij hebben precies hetzelfde! 15 juni eerste echo, 20 juni gesprek met verl ...
Wat leuk! Spannend allemaal he, voor jullie ook de eerste zwangerschap?
één jaar geleden
Reactie op Lauravde95
Wat leuk! Spannend allemaal he, voor jullie ook de eerste zwangerschap?
Jaaa echt niet te doen spannend allemaal. Ik heb nu maar een boekje gekocht waar in ik alles ga opschrijven en foto’s kan plakken, zo leuk! Dan kan ik het wat meer van me afzetten. Ik laat wel weten hoe mijn 1e echo ging :)
één jaar geleden
Haai dames
Ik ben kimberly 23 jaar en samen met mijn verloofde ! 16 september trouwen we !
Het is bij ons heel snel gegaan binnen 1 maand zwanger.
Vorig jaar helaas een miskraam uitgerekend toen in juni en nu een nieuwe positieve test ( meerderen )
Wij hopen onze rainbow baby rond 10 feb te verwachten
één jaar geleden
Hoihoi allemaal,
Mijn naam is Iris, 26 jaar. Getrouwd op 19-8-2022 met mijn man Wesley van 30 jaar en samen hebben wij een zoontje van bijna 2,5. (Geboren in maart 2021)
Op zaterdag 27 mei was ik 2 dagen overtijd en jawel! Een positieve zwangerschapstest!
Als ik het zelf uitreken is mijn uitgerekende datum tussen 31 januari en 4 februari!
Wij hebben donderdag 15 juni de 1e echo 💙💖
Ik zal wel een foto delen en vertellen hoe het is gegaan ☺️
één jaar geleden
Reactie op Lente'21
Hey allemaal,
Ik ben 33 en mijn vriend is 30 jaar oud. We zijn 5 maanden ...
Bij onze eerste waren wij ook net 3 maanden samen! Maar iedereen in onze omgeving vond het juist erg leuk. Inmiddels zijn we getrouwd op 19-8-22 én hebben we nu 1 zoontje van bijna 2,5 en ben ik zwanger van de 2e ☺️
één jaar geleden
He allemaal,
Leuk om jullie verhalen te lezen!
Ik ben Loes, 29 jaar en zo'n 8 jaar samen met m'n vriend. We hebben een kleine stuiterbal van 20 maanden in huis. Gisteren een positieve test in handen, en heel eerlijk zijn we blij maar overviel het ons ook een beetje. Komende dagen maar lekker rustig aan het idee wennen 🐣. Ik zou nu zo'n 4 weken zwanger zijn en rond 12 februari uitgerekend.
Veel liefs!
één jaar geleden
Hoi dames,
Ik ben Lizzy. Ik ben in feb 2016 getrouwd. Nu al 7 jaar tijd gaat snel. We hebben 3 kinderen. 2 meiden en 1 jongen. 6, 5, 3,. Nov 2022 een mk gehad op 5w en in feb 2023 gecuretteerd ivm met een MA 11w. Gistermorgen een nieuwe positieve test in handen gehad. Hopen dat het dit keer wel goed mag gaan.
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Gefeliciteerd ♥️ MA ook gehad, vreselijk! Heel veel succes 19 juni, ik mag ...
Ook veel succes! 🤞🏼
één jaar geleden
Hoi!
Wat fijn, zo’n groep! Ik ben Mandy, 35 jaar en bijna 6 weken zwanger. 5 februari uitgerekend volgens de app ;-)
In november/december heb ik een missed abortion gehad. Ik vind het heel spannend, over 2 weken een vroege echo. Hopelijk kan ik mij daarna iets meer ontspannen.
één jaar geleden
Reactie op Mandyy_
Succes de 19e! Ook een MA gehad, vind het zo spannend! Heb 26e eerste echo. ...
Ik ook hoor, elk klein dingetje wat ik voel, dan gaan de radars meteen draaien… jij ook succes de 26e! 🤞🏼