305 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Loes27

Ahh leuk!! Ik heb je verhaal net gelezen, kan me voorstellen dat het spanne ...
Leuk!!! Dank je wel hoop het ook heel erg!! Het is zo gewenst 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mandyy_

Hoi! Wat fijn, zo鈥檔 groep! Ik ben Mandy, 35 jaar en bijna 6 weken zwanger. ...
Hoi joi leuk Welkom. Hopen op een goede evho馃尭馃尭

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal, Vanochtend een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Ik heb zeer onregelmatige cyclussen gehad van 30-41 dagen, maar de laatste paar keer wel steeds minder dan 35 dagen. Nu zat ik op dag 38 en dacht, laat ik eens een test doen. Enorme knaller van een positieve test maar toch geloof ik het niet, ik heb nog niet echt symptomen gehad die ik niet aan iets anders kan afleiden 馃槄 Ik ben Nanda, 30 jaar en dit is voor ons de eerste keer. Volgens de berekeningen zal ik nu 4 of 5 weken zijn? Door de onregelmatige cyclussen weet ik het niet precies. Ben nog helemaal verbaasd en geen idee hoe nu verder. Ik heb mij wel alvast aangemeld bij de verloskundige via de website dus ik verwacht van de week een belletje. Hier ondertussen maar wat mee lezen 馃槃

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Laura en ik ben 33 jaar oud. Vanochtend kreeg ik een positieve test in handen van ons tweede wondertje. Ik ben volgens de app 18 februari uitgerekend. Onze dochter is nu 15 maanden oud. Morgen ga ik de verloskundige bellen voor de eerste echo. Ik vind het allemaal weer zo spannend!鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Hi dames, Ik ben Tessa, 36 jaar en bijna 6 weken zwanger na de 2e IUI poging. Ik heb een aantal jaar geleden 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad (met een andere partner). Momenteel ben ik erg onzeker, en gelukkig mag ik aanstaande woensdag komen voor een echo. 'kwaaltjes': pijnlijke borsten, al vrij snel Veel plassen Buikpijn, soms de hele dag, soms steekjes Erg moe Af en toe winderig

茅茅n jaar geleden

Mijn naam is Melissa 37 jaar en ben een alleenstaande mama van een tweeling van 6 jaar. Ik zou 16 februari uitgerekend zijn en 27 juni heb ik de eerste echo om als eerste te kijken hoeveel het er nu zijn. Ben al heel opgeblazen en zeer pijnlijke borsten. Misselijkheid is in de verte aanwezig en kan overdag wel een tukkie gebruiken. Geniet ervan meiden!

茅茅n jaar geleden

Hoi allemaal, wat leuk zo'n groep. Ik ben Birgitte, 36, al 15jr samen met m'n man, we hebben een dochter van 4.5jr. Na bijna 2 jaar proberen, ben ik nu ongeveer 7 wk zwanger van ons 2e wondertje. Dit is echt een wonder te noemen, in jan. Gehoord dat m'n eicel vooraad nog erg laag was dus er vervroegde overgang aan zit te komen. En toch gelukt 馃槏 Afgelopen vrijdag eerste echo gehad en vk schatte dat het toen 6.5wk was. Dat zou betekenen eind jan/begin feb uitgerekend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op PuurBirgitte

Hoi allemaal, wat leuk zo'n groep. Ik ben Birgitte, 36, al 15jr samen met m ...
Hoi hoi wat fijn dat het nu weer waar mag zijn. En ja een wonder!! Fijn dat je al een echo had. Oom hartje gezien?

茅茅n jaar geleden

Hallo allemaal馃榿 Ik ben Melissa, 31 jaar en heb een geregistreerd partnerschap sinds 2020. Vandaag 4 weken zwanger van ons tweede kindje. De uitgerekende datum is ongeveer 18 februari, vlak voor mijn verjaardag. We hebben al een zoon van april '21. Op 13 juli de eerste echo, spannend!

茅茅n jaar geleden

Heey allemaal Ik ben Yvette, 33 jaar en superblij dat ik weer zwanger ben! Ik ben denk ik rond 5 februari uitgerekend. (Zelf 1 feb jarig dus dat wordt een mooi cadeautje 鉂わ笍) Dit is mijn tweede zwangerschap. De vorige heb ik afgelopen januari helaas met veel pijn in mijn hart moeten afbreken vanwege een ernstige afwijking (bij 23 weken)馃挮馃槩. Dit keer vind ik het dus wel extra spannend en ik durf nog niet helemaal te genieten.. gelukkig voel ik me wel goed en voel ik toch een soort vertrouwen dat het wel goed komt! Fijne zwangerschap allemaal!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Loes27

He allemaal, Leuk om jullie verhalen te lezen! Ik ben Loes, 29 jaar en zo ...
Super leuk 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Yvms123

Heey allemaal Ik ben Yvette, 33 jaar en superblij dat ik weer zwanger ben! ...
Leuk h猫! Ik ben zelf 4 feb jarig en mijn moeder 6 feb. Ik ben 7 feb uitgerekend.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Leuk h猫! Ik ben zelf 4 feb jarig en mijn moeder 6 feb. Ik ben 7 feb uitgere ...
Wat leuk! Ik ben 8 feb uitgerekend en de dochter van mijn partner uit een eerdere relatie is ook 8 feb jarig 馃お

茅茅n jaar geleden

Hai iedereen, Ik ben Tink. Ik vind het heel spannend, ben op 14feb 2024 uitgerekend van mn eerste. Mijn vriend en ik zijn er super blij mee!馃挅 Het is allemaal nogal nieuw en het voelt alsof we duizend dingen moeten regelen maar niet weten waar we moeten beginnen. 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op Yvms123

Heey allemaal Ik ben Yvette, 33 jaar en superblij dat ik weer zwanger ben! ...
Heel veel sterkte! Ik hoop voor je dat deze keer alles goed gaat 馃檹.

茅茅n jaar geleden

Hoihoi, ik ben Melissa en 25 jaar. Ben 7 weken zwanger en als het goed is begin februari uitgerekend. Volgende week donderdag de eerste echo! Heb al een dochter Yuna van 15 maanden. Helaas toen met 34 weken van haar bevallen, dus hopelijk mag ons nieuwe wonder lekker lang bij mij in de buik blijven. Volgens de artsen is de kans dat ik niet zal voldragen vrij groot maar ik sta er positief in!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meliss123

Hoihoi, ik ben Melissa en 25 jaar. Ben 7 weken zwanger en als het goed is b ...
Gefeliciteerd 馃帀daar gaan we dan voor, zal met je mee duimen. Ook volgende week donderdag echo net als mij馃槏ben zelf morgen 6 weken. Hoe laat heb je de afspraak

茅茅n jaar geleden

Hi! Ik ben Zo毛, en vandaag mijn allereerste positieve zwangerschapstest! Ik woon samen met mijn partner en zijn een half jaar aan het proberen, het is nu gelukt! Super happy! Uitgerekende datum is 21-02-2024 :) Ik zit nu vooral met best wel wat angst dat er iets mis kan gaan, en heb een beetje moeite hiervan te genieten. Iemand tips?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marty92

Gefeliciteerd 馃帀daar gaan we dan voor, zal met je mee duimen. Ook volgende ...
Spannend he! Ik om 11 uur, jij?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Meliss123

Spannend he! Ik om 11 uur, jij?
Jaaa rete spannend. Leef er echt heen. Heb een MA gehad met 8 weken in feb dus maakt het nu extra spannend of ik dit x niet weer voor een vreselijke echo kom te staan of juist dit x een prachtig hartje. Ik moet om 13.00