305 Reacties
één jaar geleden
Hey allemaal! :)
Ook ik zal mij klein beetje voorstellen, mijn vriend is nog erg voorzichtig dus vandaar dat ik mijn naam nog even geheim houdt.
Ik ben 27 en bijna 7 jaar samen met mijn lieve vriend 🥰
Sinds december hebben we besloten om voor een eerste kindje te willen gaan maar zonder “moetje” dus gewoon voor de lol en kijken wanneer het evt raak zou kunnen zijn. Totaal niet verwacht maar tot mijn grote verbazing had ik vorige week een positieve test in handen 😍
Volgens mijn bereking was ik rond 17 feb uitgerekend maar de huisarts vertelde 29 februari 😂🙈 erg verwarrend maar 13 juli komt het verlossende antwoord want dan hebben we onze 1e echo 🥰
En oja, voor iedereen die zwanger is: gefeliciteerd en hopelijk een heeeele fijne zwangerschap toegewenst 😍🥰
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Wilma, 30 jaar en ruim 5 jaar samen met mijn vriend, wij hebben al een dochtertje van 11 maanden, deze zwangerschap kwam als een verrassing (na een heftige blaas- en nierbekkenontsteking en zware antibioticakuur) maar is meer dan welkom! Ik ben volgens mijn eigen berekening rond 19 feb uitgerekend en we hebben 4 juli de 1e echo 😍
één jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Marrie (echte naam houd ik nog even geheim want ben toch bang dat een bekende hier per ongeluk op stuit en niemand weet het nog). Ik ben 26 jaar en ben zwanger van ons eerste kindje 💕. Wij wilden in juni starten met 'proberen' (ik had 28 mei ongesteld moeten worden)maar ik stond op 26 mei al met een positieve test in mijn handen. Ik kon mijn ogen niet geloven, zo blij en totaal verrast.
Ik heb een cyclus die soms varieert in dagen en afgelopen 2 maanden had ik een cyclus van 32 dagen. Daarom rekent mijn verloskundige dat ik 4 weken zwanger was op de dag dat ik ongesteld had moeten worden (terwijl ik toen 4 weken en 4 dagen al was volgens de app). Dus volgens mijn app ben ik nu 7 weken weken, maar als ik de telling van de verloskundige aanhoud ben ik 6 weken en 3 dagen. Al met al vier ik dus 2 keer per week een soort mijlpaal😄. Ik ben dus of 31 januari uitegerekend of 4 februari, dus voor de zekerheid zit ik in deze groep.
Volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo! En morgen de intake bij de verloskundige. Ik ben dankbaar voor elke dag dat ik deze zwangerschap mag ervaren. Dolgelukkig maar ben ook soms bang dat het misgaat. Probeer mezelf ook maar af te leiden met werk en leuke dingen doen 🤷🏻♀️.
één jaar geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Mira, 28 jaar en begin mei getrouwd. Op onze huwelijksreis stond ik op de camping met een positieve zwangerschapstest in mijn hand, toch een beetje in shock dat het de eerste keer direct raak was maar nu helemaal blij.
Volgens de berekeningen ben ik 12 februari uitgerekend van ons eerste kindje!
De vroege echo hebben wij pas op 13 juli, dus nog even spannend tot die tijd! De tijd gaat langzaam... ;)
één jaar geleden
Hoi! Ik ben Kim, 4 weken +1 dag zwanger. Uitgerekend rond 20 feb'24. Mijn man Stijn en ik zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden. Traject bij ziekenhuis gehad maar alles bleek in orde. Dit afgerond in januari dit jaar en nu in juni zwanger van ons eerste kindje.
één jaar geleden
Reactie op tenSeldam
Hoi! Ik ben Kim, 4 weken +1 dag zwanger. Uitgerekend rond 20 feb'24. Mijn m ...
Hoihoi, hoe komt het dat jullie toen niet aan een IUI traject zijn begonnen? Bij mijn man en mij konden ze ook niks vinden in twee jaar. Vorige maand heb ik een soort foamtest gehad (waardoor mijn eileiders dus een soort van uitgespoeld werden) en in mijn volgende cyclus zouden we beginnen aan de IUI. Maar deze maand is het bij ons ineens raak 😁
één jaar geleden
Reactie op Mandyy_
Oehh ja zo spannend he! Ik duim voor je!
Zit in hetzelfde schuitje, eind 2 ...
Lief dankjewel en oh wat vervelend dat je dat ook hebt mee gemaakt. Ik heb de echo om 13.00 dus je bent eerder haha let me know😘heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd als je dat leuk lijkt
één jaar geleden
Reactie op Efthilia
Hoihoi, hoe komt het dat jullie toen niet aan een IUI traject zijn begonnen ...
Het eerste jaar had ik zeer onregelmatige cyclus. Pas sinds een jaar meer regelmatig dus de gynaecoloog verwachte dat ik het 1e jaar niet vaak een eisprong had, maar zeker wisten ze het niet. Daarom hebben we besloten iets langer te wachten met de vervolgstappen.
één jaar geleden
Hoi meiden,
Ik sluit graag aan! Mijn naam is Simone (29) en ik woon samen met mijn vriend. We hebben afgesloten januari besloten om er voor te gaan. Wij hebben nog geen kinderen. In ronde 3 was het al gelukt, maar dit liep op 17 mei helaas uit op een miskraam. Heel verdrietig, maar ik had gelukkig wel het gevoel dat het wel weer zou lukken. En dat ging heel snel want ik ben na mijn miskraam meteen weer zwanger geraakt. Ik ben ongeveer uitgerekend op 23 februari. Ik vind het nu wel extra spannend en ik durf het gevoel van zwanger zijn ook nog niet toe te laten. Mijn test was wel heel mooi vergeleken met vorige keer. Een mooie oploop😃 Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan deze keer🍀
één jaar geleden
Reactie op Marty92
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik ga voor je duimen en hopen dat het di ...
Dankjewel😊 Jij ook gefeliciteerd mede leeuwarder😜 Als ik het goed heb zag ik je in de Friesland topic voorbijkomen haha.
één jaar geleden
Reactie op Moontje_93
Dankjewel😊 Jij ook gefeliciteerd mede leeuwarder😜 Als ik het goed heb zag ...
Bonnehûs, jij?😊