Lieve mensen,
Wij zitten echt met de handen in ons haar. Onze dochter os elke dag tussen 4:50 en 5:30 wakker. Laatste dagen om 4:50 uur.
Het altijd een slechte slaper geweest maar tegenwoordig slaapt ze wel door alleen is ze extreem vroeg wakker. Ze heeft een sterk karakter en een duidelijke wil, wat maakt dat al ze wakker is er ook echt uit wil.
In de routine doen wij volgens mij alles goed. Ze doet netjes een middagdut van 1,5-2,5 uur. Dit hebben we al een tijd op 1,5 uur gelaten en haar na 1,5 uur wakker gemaakt maar dit lijkt niet te helpen. Ze gaat tussen 18:30 en 19:00 uur naar bed en dit gaat ook zonder problemen. Ze is dan ook echt moe.
Wij zijn de wanhoop nabij. Heeft iemand tips/trucs?
Hier standaard half 6 6uur wakker en vaak ook 5 uur maar haal me zoontje er echt pas om half 7 eruit als die wakker is soms valt die terug in slaap en soms niet dan is die aan het babbelen
Hier standaard half 6 6uur wakker en vaak ook 5 uur maar haal me zoontje er ...
Bij ons was het eerst ook half 6 idd, dat vond ik nog “prima” maar 4:50 uur gaat echt een stap te ver. Vandaag heb ik haar laten liggen tot 6:00 uur maar helaas is ze wel een uur lang woest geweest.
Ja idd! Dat is het dan ook niet echt waard voor ons want dan slaapt niemand meer haha. Ik heb nu maar een slaaptrainer besteld, ben benieuwd of dat wat doet.
Oh jeetje, dat is wel heel vroeg 🙄. Geen tips of trucs maar ik zou een slaapcoach inschakelen. Die hebben zeker tips of trucs.
Bureauvanslaap op Instagram heb ik een keer afspraak mee gehad, vond ze heel fijn.