19 Reacties
één maand geleden
Voorleesboekjes, van die houten puzzels (little dutch heeft leuke met muziek), we willen graag een wat grotere rugtas met naam voor het logeren, een zilveren besteksetje met naam, een loopwagen (ook een leuke gezien van little dutch), een badjas, speentjes. En verder zetten we er cadeaubonnen van de Hema en Prenatal op.
één maand geleden
Ik heb tot nu toe op mijn lijstje (voor de baby): cadeaubon Hema/Zara, waterwipes billendoekjes, little Dutch houten farm, little Dutch spiraaltoren knikkerbaan, beige crocs, Stapelstein balansbord, Stapelstein rainbow toren pastel, watertafel van tikes fountain factory en als laatste nog luiers toegevoegd. Ik moet hem nog aanvullen met goedkopere cadeautjes, want dit zijn best duren.
Ik ben van plan om er ook bij te zetten ‘geen knuffels’. Zoek ook nog inspiratie, dus lees mee 😄
één maand geleden
Reactie op dovdl
Doe ik ook idd! Vooral ook omdat ik t nooit weer op t moment zelf haha.
D ...
Wat handig! Waar maak je zo'n lijstje? Is het dan ook dat mensen dat dan kunnen kiezen zeg maar en dan bijvoorbeeld een groter cadeau kan delen met iemand?
Ik denk dat zoiets namelijk handig is voor haar 1e verjaardag gezien zij geen besef heeft en je dan echt iets handigs kan vragen
één maand geleden
Wij hebben het lijstje nog van de geboorte, die vullen we steeds aan. Loopfiets, stapelstein mini of inside, Wobbel, pickler klimrek, extra speelkleed van love by lily, fietszitje voor de dure dingen. Kan voor de feestdagen en straks de verjaardag. Goedkoper: foam matten, bepaalde boekjes, producten van de nieuwe little dutch lijn. Werken ook al een poos met lijstje.nl, echt een uitkomst!
één maand geleden
Weet niet of je het zo goed kan zien, maar we hebben dit lijstje nog van de geboorte en die heb ik recent aangevuld
één maand geleden
Ohja die feestdagen haha! Goed dat je het zegt, had er nog helemaal niet bij stil gestaan 🙈.
Ik houd wel een lijstje bij voor leuke cadeautjes, dus die kan ik daar goed voor gebruiken.
Ik volg momlifetips op insta, daar doe ik inspiratie op. Zag net bijvoorbeeld een watertafel, super leuk voor in de zomer volgend jaar 😃
één maand geleden
Zo een beetje de gehele website van petit Amélie. Iemand die mij wil sponseren? 😅
16 dagen geleden
Ik zit net op de website van de Lidl te kijken en daar hebben ze mega goedkoop educatief speelgoed!
15 dagen geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik zit net op de website van de Lidl te kijken en daar hebben ze mega goedk ...
Dankjewel voor de tip!
Ik heb vandaag allerlei houten speelgoed van de Hema op het lijstje van mijn dochter gezet (vormenstoof, blokken, autobaan, gereedschapsset, regenboog)