10 Reacties

2 jaar geleden

Zeker doen, maar doe het met iemand samen. Schakel een vriend of vriendin die jouw helpt zodat jij niet alles moet en rust kan pakken als het even teveel is.

2 jaar geleden

Mijn moeder wordt volgende week 60 jaar. Aanstaande zaterdag hebben we ook een feestje. Ik heb inderdaad hulp anders was er niet heel veel van terecht gekomen. Huis wordt versierd maar ook opgeruimd. Dat zag ik toch echt niet zieten

2 jaar geleden

Ik zou het doen! Nu heb je nog wat makkelijker de mogelijkheid zoiets te doen. Ik zou dan aangeven dat je hoogzwanger bent en ze wel vriendelijk vraagt om niet te lang te blijven plakken maar je deze bijzondere leeftijd niet voorbij wil laten gaan. En dat je alle hulp kan waarderen die er is.

2 jaar geleden

Doen! Gewoon vragen of iedereen wat mee kan nemen! Zo doen wij het ook met een kerst diner (dan ben ik 34w). Iedereen neemt een gerecht mee!

2 jaar geleden

Doen! Je kunt tegenwoordig kant en klare hapjes halen. En als je alle drank ook nog is uitstald kunnen mensen lekker zelf pakken.

2 jaar geleden

Doen, Kijk of je een hapjespan kan bestellen (ideaal voor lekkere warme snacks) en stal het drinken uit. Kijk of iemand je mee kan helpen en app of er mensen zijn die willen helpen opruimen.

2 jaar geleden

Beetje afhankelijk van hoe je dan voelt natuurlijk. Ongeacht of je van alles kant en klaar hebt staan je blijft natuurlijk wel heen en weer lopen dus je bent er wel druk mee . Maar goed als je je goed voelt waarom niet. Beetje lastig te plannen denk ik. Ik zou een feestje thuis organiseren op dat termijn zelf niet zo gauw doen

2 jaar geleden

Juist doen nu het nog kan!!! Als de kleine er straks is is alles anders! Dus als je je partner zo last minute nog even in het zonnetje kan zetten, even alle aandacht voor hem zou hij achteraf nog echt lang waarderen 鉂わ笍鉂わ笍

2 jaar geleden

Ligt er een beetje aan of je hulp hebt of niet 馃檪 Met hulp zeker nog leuk om te doen! Mits je geen complicaties krijgt. En stem werk hierop af. Als je net je laatste werkdag hebt gehad en dan nog alles moet doen is misschien wat te veel 馃槃 En ook qua eten als je niet alles zelf gaat koken, kan het prima denk ik nog! Lekker op tijd je rust pakken

2 jaar geleden

Inderdaad doen. Inderdaad met een beetje hulp moet dat wel lukken.