10 Reacties

23 dagen geleden

Ik vind het zo lastig vanaf wanneer de kleine mee mag op de fiets? Onze man kan al heel goed zitten maar gaat nog niet zelf zitten... mag het dan al? Voor het probleem wat jij zegt; een tas die je schuin over de schouder doet zeg maar en dan naast je hangt? Je hebt ook rekjes en fietstassen die je voorop de fiets kan doen voor het stuur. Dat had mijn moeder altijd iig.

23 dagen geleden

Een niet te dikke rugtas. Die net op je rug past zonder je kind die achterop zit raakt. Blijft een uitdaging.

23 dagen geleden

Reactie op KMdV1993

Ik vind het zo lastig vanaf wanneer de kleine mee mag op de fiets? Onze man ...
De fysio zei tegen mij: pas op de fiets als ze zelfstandig tot zit kunnen komen. Anders zijn die rugspieren net bog niet sterk genoeg ivm het hobbelen wat je op de fiets toch hebt

23 dagen geleden

Verlengde bagagedrager en dan fietstassen 🤷‍♀️

23 dagen geleden

Een rugtas die je naar voren draagt, dus op je buik.

23 dagen geleden

Ik heb ook twee kindjes, en heb voorop de fiets zo’n soort mand. Dat is wel handig als je wat kleine boodschapjes hebt! Zie de foto voor wat ik bedoel 😊!

23 dagen geleden

Reactie op JoKro1992

Ik heb ook twee kindjes, en heb voorop de fiets zo’n soort mand. Dat is wel ...
Ohja dat is handig idd! Dat kan helaas bij mijn fiets niet..

23 dagen geleden

Reactie op Anoukkk013

De fysio zei tegen mij: pas op de fiets als ze zelfstandig tot zit kunnen k ...
Ja dit heb ik inderdaad ook gehoord. ☺️

23 dagen geleden

Reactie op KMdV1993

Ik vind het zo lastig vanaf wanneer de kleine mee mag op de fiets? Onze man ...
Ik denk dat je zelf wel het beste de afweging kan maken of het wel of nog niet kan. Die van mij kan nog niet zelfstandig zitten. Maar wel bijna, maar toch fietsen wij af en toe al. En dit zijn vaak ook stukjes van max 30 minuten. Heb dit bij m’n dochter ook gedaan vanaf het moment dat ze goed stevig kon zitten zonder om te vallen en van zit naar kruipstand te kunnen. Dus ondanks dat hij nog niet helemaal zelf kan zitten voel ik me er op dit moment goed genoeg bij om met hem een stukje te fietsen af en toe.

23 dagen geleden

Reactie op Sanne206

Een rugtas die je naar voren draagt, dus op je buik.
Ohja handig!