28 Reacties
14 dagen geleden
Hier nog geen fietszitje in zicht, maar wel al gevraagd hoe en wat. Hier ook een elektrische fiets met rek voorop. Uitleg was dat de rek iets verder naar voren zal worden gezet en dan kan het zitje er gewoon op. Je kan dan nog steeds gebruikmaken van het rekje (dus je mand).
14 dagen geleden
Reactie op Sproet
Hier nog geen fietszitje in zicht, maar wel al gevraagd hoe en wat. Hier oo ...
Oh chill! En welk merk zouden jullie aanraden? Zie zoveel voorbij komen 😅
14 dagen geleden
Ik ben met mijn fiets naar de winkel gegaan en gevraagd wat er mogelijk was. Geen enkel probleem, ze hebben het zitje meteen erop gemonteerd 😊 (geen zorgen hij heeft er nog niet in gezeten, ik was er te vroeg bij haha). Ik heb de Thule Yepp.
14 dagen geleden
Wij gebruiken het stoeltje al ongeveer 1,5 maand. Alleen nog voor hele korte stukjes. Wij hebben de Thule yepp nexxt 2 mini. Ik vind het een heel fijn stoeltje, vooral de magnetische sluiting waardoor je je kindje met 1 hand vast kunt maken. Je moet wel even weten hoe hij weer los gaat en dat een paar keer oefenen daarna gaat dat ook goed.
14 dagen geleden
Reactie op lollylinette
Ik ben met mijn fiets naar de winkel gegaan en gevraagd wat er mogelijk was ...
Oh en ik vond het ook erg fijn om de zitjes in het echt te zien en met name te testen hoe makkelijk ik zelf de gespjes kon verstellen en losmaken. Ik heb weinig knijpkracht en kreeg de bobike zitjes bijna niet open.
14 dagen geleden
Hier een ‘familyfiets’ gekocht met rekje voorop en de mogelijkheid voor zitje voor en achter. In de winkel stond het showmodel met ‘urban iki’ zitje en windscherm. Nog niet aangeschaft, maar willen die wel gaan kopen 😊
14 dagen geleden
Reactie op lollylinette
Oh en ik vond het ook erg fijn om de zitjes in het echt te zien en met name ...
Goeie tip! Doe je dat gewoon bij een normale fietsenzaak? 😅
14 dagen geleden
Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294
Goeie tip! Doe je dat gewoon bij een normale fietsenzaak? 😅
Ja! Al is de fietsenzaak bij mij best uitgebreid, maar ik kan me niet voorstellen dat een fietsenwinkel niet minstens 1 soort zitje verkoopt.
14 dagen geleden
Reactie op Sproet
Goed om te onthouden voor mij. Wij zijn om die reden ook van kinderwagen ge ...
Hahaha god ja, ik vind die in mijn wagen ook ondingen. Misschien dat ik er daarom extra goed op lette bij het fietszitje 😂 typisch iets waar je eigenlijk niet over nadenkt als je zo’n ding koopt en in het dagelijkse leven meteen tegenaan loopt.
14 dagen geleden
Reactie op dk02
Iemand ervaring met de zitjes van Urban Iki?
Ja die hebben wij. Ik vind hem echt top! Riempjes zijn makkelijk verstelbaar waardoor ze er veilig in zit.
14 dagen geleden
Reactie op paashaasje
Ja die hebben wij. Ik vind hem echt top! Riempjes zijn makkelijk verstelbaa ...
Wij ook heel blij met de Urban Iki!
14 dagen geleden
Beetje off topic, maar wanneer dachten jullie van 'mijn kindje is klaar om mee te gaan op de fiets'? Onze dochter (bijna 8 maanden) zit zelfstandig sinds een kleine maand en zit erg stabiel. Ik kijk er heel erg naar uit om met haar te gaan fietsen (ondanks dat het helaas slechter weer aan het worden is), maar vind het wel een beetje spannend🙈
14 dagen geleden
Reactie op SandraV2311
Beetje off topic, maar wanneer dachten jullie van 'mijn kindje is klaar om ...
Dan kun je met haar gaan fietsen.
Onze dochter blijft nog niet helemaal goed zitten helaas. Dus ik moet nog even wachten.
14 dagen geleden
Reactie op SandraV2311
Beetje off topic, maar wanneer dachten jullie van 'mijn kindje is klaar om ...
Als ze zelfstandig tot zit kan komen is haar romp sterk genoeg om het trillen van de fiets op te vangen! Zou beginnen met korte stukjes en langzaam opbouwen 😊 Mijn zoontje kan nog niet zitten dus ik moet nog even wachten.