28 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op SandraV2311
Beetje off topic, maar wanneer dachten jullie van 'mijn kindje is klaar om ...
De fysio zei tegen mij als ze zelfstandig tot zit kunnen komen. Zelfstandig zitten is wat anders en dan zijn ze net nog niet sterk genoeg om de trillingen op te vangen
13 dagen geleden
Reactie op SandraV2311
Beetje off topic, maar wanneer dachten jullie van 'mijn kindje is klaar om ...
Onze dochter gaat dus zelf zitten en kan in principe een halfuur zitten. Wil dan met kwartiertje max beginnen, dus zou bijvoorbeeld richting m'n schoonouders zijn
13 dagen geleden
Reactie op Anoukkk013
De fysio zei tegen mij als ze zelfstandig tot zit kunnen komen. Zelfstandig ...
Ah duidelijk. Nou, die van ons is denk ik een laatbloeier. Ben benieuwd wanneer ze zelf gaat zitten (en omrollen).
13 dagen geleden
Reactie op Vlinder1985
Ah duidelijk. Nou, die van ons is denk ik een laatbloeier. Ben benieuwd wan ...
Zitten doet ze hier ook nog niet uitzichzelf hoor. Ze is nu druk op de buik met der armen en benen aan het zwaaien. Af en toe trekt ze een beentje op.
Voor het rollen kan je ze stimuleren door ze op de buik voor de babygym te leggen. Ze moeten dan omhoog reiken naar het speelgoed. Goede training en ze gaan daardoor rollen van buik naar rug snappen. Tip van onze fysio.
Zou je verder niet te druk maken. Elk kindje groeit op de eigen manier
13 dagen geleden
Reactie op Vlinder1985
Ah duidelijk. Nou, die van ons is denk ik een laatbloeier. Ben benieuwd wan ...
Omrollen zouden ze nu ongeveer wel (bijna) moeten kunnen. Mocht het nog lastig gaan, kun je altijd zelf de kinderfysio uit jouw omgeving bellen. Dat is gratis en je hebt geen verwijzing nodig. Soms hebben ze super fijne tips!!
10 dagen geleden
Nog bedankt voor jullie reacties! Ons dochtertje gaat al een maandje uit zichzelf zitten. Dus we gaan deze week kijken voor een fietszitje en dit weekend een proefritje maken😊
10 dagen geleden
Reactie op SandraV2311
Nog bedankt voor jullie reacties! Ons dochtertje gaat al een maandje uit zi ...
Leuk hè! Wij hebben dit weekend een aantal geprobeerd, gaan nu zaterdag naar de fietsenwinkel om te kijken welke ook goed op mijn fiets past