26 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de Najell Rise, hele fijne draagzak!

2 jaar geleden

Zaffira, draag doek. Erg fijn en mooi

2 jaar geleden

Ik raad een draagdoek aan! Ze zitten altijd goed en met een beetje oefenen kun je ze op allerlei manieren knopen zowel op je buik, rug als heup

2 jaar geleden

Artipoppe draagzak! Mocht je een kortingscode wiillen hebben laat het dan even weten. Scheelt je 50 euro..

2 jaar geleden

Reactie op Sbeer88

Artipoppe draagzak! Mocht je een kortingscode wiillen hebben laat het dan ...
De draagzak van Artipoppe is niet geschikt voor pasgeboren baby鈥檚 馃檲 Vanaf maat 62/68 zitten ze er pas goed in!

2 jaar geleden

Reactie op Isgami

De draagzak van Artipoppe is niet geschikt voor pasgeboren baby鈥檚 馃檲 Vanaf ...
Ik had mijn zoontje vanaf 4 weken al wel in de draagzak van Artipoppe, zat er prima in :-)!

2 jaar geleden

Reactie op Sbeer88

Ik had mijn zoontje vanaf 4 weken al wel in de draagzak van Artipoppe, zat ...
Dat dacht ik ook maar toen ik langs een draagconsulent ging (voor een jas) zei ze dat hij toch nog te diep zat (hij had al maat 62). Dat kan gevaarlijk zijn. Toen de ergobaby embrace gekocht (zit tussen zak en doek in), die is wel geschikt voor de kleinere maatjes. Heb nu een artipoppe draagdoek erbij voor de eerste weken, zoals Isgami de kleine draagt鉂わ笍

2 jaar geleden

Wij hebben de Baby Bj枚rn One Air Mesh. Ons dochtertje zit er prinsheerlijk in. Wij hebben deze ook bij onze eerste gebruikt en zijn er erg te spreken over. Door de luchtige stof zit ie ook bij warmer weer heel fijn.

2 jaar geleden

Ik ben super content met onze womboo shirts! Man en ik hebben er beide een. Super makkelijk in gebruik voor nu.

2 jaar geleden

Ik heb de Tiny click carrier van ByKay. Ik vind hem mooi en ook super fijn in gebruik! Geschikt voor de allerkleinste

2 jaar geleden

Het is heel persoonlijk, zelf hebben we een tula free to grow. Wij vinden het een ontzettend fijne zak maar kijk eens in je omgeving of je iets kunt lenen/uitproberen

2 jaar geleden

Volg, alleen ik zoek een draagdoek, hebben erg klein meisje die net in maatje 50 past

2 jaar geleden

Reactie op dropmentos

Ik ben super content met onze womboo shirts! Man en ik hebben er beide een. ...
Mijn man is ook heel blij met zijn womboo shirt! Ik niet, ik word er claustrofobisch van maar dat komt vooral omdat er te weinig plek is voor mijn boobs 馃. Weet jij of het nog gaat rekken? Ik heb een tula free to grow maar voor in huis vind ik dat heel onhandig. Het womboo shirt had ik vooral zodat je m茅t baby toch je avondeten warm kunt eten 馃槄. Draagdoek lijkt dan de gulden middenweg, maar ik wil niet tegen een knoop in m'n rug aanzitten en sowieso ben ik een kluns met knopen.

2 jaar geleden

Reactie op Nietje

Mijn man is ook heel blij met zijn womboo shirt! Ik niet, ik word er claust ...
Oei, dat durf ik niet te zeggen! Mijn borsten waren niet heel groot en nu wel gegroeid, maar niet perse mega geworden, dus heb er geen last van denk ik? Misschien moet t ook gewoon even wennen? Ze zitten wel strak inderdaad.. Onze nieuwe trick voor eten is de Tripp Trapp met newborn seat 馃憣 handen vrij, maar de stoel kan overal heen, dus kan op de bank zitten en alsnog speentje terug in de mond doen. Heb ook wel een draagdoek, maar nog geen behoefte gehad om daaraan te beginnen haha

2 jaar geleden

Reactie op dropmentos

Ik ben super content met onze womboo shirts! Man en ik hebben er beide een. ...
Dit is de Womboo overigens!

2 jaar geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

Volg, alleen ik zoek een draagdoek, hebben erg klein meisje die net in maat ...
Ons meisje is ook erg klein. Wij hebben de baby Bj枚rn mini. Daar zit ze perfect in 馃ス

2 jaar geleden

Reactie op Jes.Jes

Ons meisje is ook erg klein. Wij hebben de baby Bj枚rn mini. Daar zit ze per ...
Is dat een draagdoek of zak?

2 jaar geleden

De meeste draagzakken zijn nog te groot voor zulke jonge kindjes. De meeste draagzakken zijn pas ergonomisch vanaf maat 62, ook al beweren de merken zelf dat ze te gebruiken zijn vanaf new born. Wij hebben een draagzak "tula ftg" maar hebben voor de begin periode, totdat ze in de draagzak mag, een draagdoek. Meld je aan op Facebook voor de groepen "draagliefde" en "draagpraat", zitten draagconsulten op die goed advies kunnen geven

2 jaar geleden

Reactie op Isgami

Ik raad een draagdoek aan! Ze zitten altijd goed en met een beetje oefenen ...
Mag ik vragen waar deze van is?

2 jaar geleden

Zaffira draagdoek! Mooi en stevig