7 Reacties
2 jaar geleden
Jij ook een gelukkig en gezond 2024 @eefje2024.
Mijn voornemens voor het nieuwe jaar zijn zoals jij ook zelf omschreven had meer gaan genieten van de kleine momentjes samen met mijn gezin en de kleine die in februari zal komen
2 jaar geleden
Een hele fijne jaarwisseling!
Ik wens je al het goeds voor het nieuwe jaar en voor je gezin natuurlijk!
Mijn goede voornemens...de mooiste rol van m'n leven gaan vervullen..mama zijn! En verder laat ik alles op me afkomen. ( al een leermomentje op zich😉 )
Net een besefmoment gehad dat ik vorig jaar oudejaarsdag nog te horen kreeg geen embryo te hebben gehad na ontdooien. En nu gewoon zwanger van m'n prachtige meisje!
Geniet van de avond allemaal en voor we t weten zijn we een mensje rijker in ons leven!❤️
2 jaar geleden
Hele fijne jaarwisseling allemaal ❤️
Hier het besef momentje dat we vorig jaar December besloten een gezinnetje te willen beginnen, Januari spiraal laten verwijderen, en nu beginnen we ons nieuwe jaar met de gedachte dat we binnen 8 weken een kleintje hebben 🤭❤️
2 jaar geleden
Fijne jaarwisseling! Vorig jaar ging ik dit jaar in met een burn out en voelde ik me erg slecht. Mede dankzij mijn grote kinderwens, maar het altijd pech hebben in de liefde. Rond die tijd ook de knoop doorgehakt en besloten het traject voor mijn grootste wens alleen aan te gaan. En nu zit ik met 32+2 zwanger op de bank🩷. Kan niet wachten op 2024 tot ik mijn meisje echt kan vasthouden. Ik ga volgend jaar vooral genieten van alles en iedereen en dankbaar zijn voor alles wat ik heb ipv wat ik niet heb.
2 jaar geleden
Reactie op melissilvain
Fijne jaarwisseling! Vorig jaar ging ik dit jaar in met een burn out en voe ...
31+2 😂 typefoutjes moet ik ook ff laten in 2023 haha
2 jaar geleden
Fijne jaarwisseling allemaal!
Mijn voornemens voor het nieuwe jaar is idd meer genieten van de kleine momenten, zeker omdat dit mijn laatste twee kindjes zijn! Na mijn bbz wist ik niet zeker of ik nog een kindje wilde, maar nu zit ik hier met 34+1 met een jongen en een meisje in mijn buik. Kan niet wachten om ze in m’n armen te nemen 🩷🩵