16 Reacties

één maand geleden

Toevallig vandaag hier het zelfde Nu heeft ze vanaf vanmorgen 5:00 uur nog maar 300 ml gedronken over een hele dag en inderdaad wel gewoon haar fruitje maar drinken ho maar , geeen idee wat het kan zijn maar ik snap er helemaal niks van en wordt er best onzeker van

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Ik heb ook echt geen idee. Dus ik volg.

één maand geleden

Dit kan zijn dat ze last hebben van hun darmpjes en maag. Ook als ze zich niet lekker voelen. Het belangrijkste is in de gaten houden dat ze genoeg vocht binnen krijgen en goed plassen. Onze heeft er ook af en toe last van. Meestal ging het naar 2 dagen weer over. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen.

één maand geleden

Mijn zoontje gaat huilen als het speentje vd fles verstopt zit.. misschien ook eens naar kijken? Succes 🫶🏼

één maand geleden

Ik probeer nu weer de fles en ze wordt gewoon helemaal gek als ze hem ziet. Ik snap echt niet waar dit opeens vandaan komt. Ze heeft gelukkig wel haar rijst groenten en kip op met water wat ze heel graag wou allemaal.

één maand geleden

Reactie op zjzj

Ik probeer nu weer de fles en ze wordt gewoon helemaal gek als ze hem ziet. ...
Hier precies hetzelfde! Fruithapje gaat er gelukkig wel in en borstvoeding lukt ook. Maar ik was net van plan om te stoppen omdat ik weer meer ga werken. Zodra hij de fles ziet doet hij zijn lippen stijf op elkaar en begint te huilen en te slaan met zijn armen. Terwijl het eerst gewoon prima was

één maand geleden

Reactie op sannew99

Toevallig vandaag hier het zelfde Nu heeft ze vanaf vanmorgen 5:00 uur nog ...
Hoe oud is je kindje mijn zoontje van bijna 8 maanden deed dit ook en tien gaf ik zijn melk uit een drinkbeker met rietje en dat ging perfect

één maand geleden

Probeer de fles in een beker met rietje of gewone beker te geven dat heeft hier geholpen nu pakt die de fles weer mijn zoontje is bijna 8 maanden en als ik brood geef en hij wil ze fles niet dan doe ik het in zijn drink beker met rietje en dan drinkt die het wel.

één maand geleden

Reactie op melis2024

Probeer de fles in een beker met rietje of gewone beker te geven dat heeft ...
Welke drinkbeker heb je hiervoor gebruikt?

één maand geleden

Reactie op Anita de Wit

Welke drinkbeker heb je hiervoor gebruikt?
Deze is zijn favoriet

één maand geleden

Update: vandaag heeft ze elke fles geweigerd. Ik heb pap gekocht en dat vermengd met de melk en dit at ze gelukkig gewoon op. Verder gewoon haar vast voedsel gegeven wat er makkelijk in ging met extra water. Ze is nog heel vrolijk dus, so far so good!

één maand geleden

Obstipatie , tandjes, soms is het even zo en dan dag erna weer beter. Letten op plasluiers. Wij hebben hier ook soms van die off days

één maand geleden

Reactie op zjzj

Update: vandaag heeft ze elke fles geweigerd. Ik heb pap gekocht en dat ver ...
Hier ook wil bijna geen flesje. (200cc sinds 20:00 gister) Geen fruit vandaag zo groente proberen. Hier ook wat moeier maar wel vrolijk tussendoor. Heb nu even advies gevraagd aan de huisarts.

één maand geleden

Hier ook. Maar het blikt dat ze de hand mond voet ziekte heeft dus pijn met drinken

één maand geleden

Reactie op Roambr

Hier ook. Maar het blikt dat ze de hand mond voet ziekte heeft dus pijn met ...
Oh wat vervelend! Hopelijk gaat het snel weer beter en heeft ze niet al te veel pijn :(

één maand geleden

Reactie op zjzj

Oh wat vervelend! Hopelijk gaat het snel weer beter en heeft ze niet al te ...
Het valt gelukkig mee! Een dag koorts en slecht drinken en eten. Nu wel prima