21 Reacties

3 maanden geleden

Jaa! Ik gebruik deze voor mijn zoontje en doe ze in de koelkast, niet in de vriezer dat is te koud en daardoor pijnlijk voor het tandvlees. Je kan er idd fruit in doen dat vinden ze ook nog eens heel lekker.

3 maanden geleden

Wij hebben deze. Speen is wel verkleurd door t fruit maar zijn er heeeel blij mee. Ze is er dol op. Het bakje eronder zat erbij, daar zit het perfecte invries vormpje in voor de speen. Wij geven hem dagelijks.

3 maanden geleden

Hier is het zijn favoriet de fruitspeen met fruit erin

3 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Jaa! Ik gebruik deze voor mijn zoontje en doe ze in de koelkast, niet in de ...
En van welk merk heb jij de fruitspeen? En jij @melis2024?

3 maanden geleden

Reactie op Karloempia

En van welk merk heb jij de fruitspeen? En jij @melis2024?
Ik heb ze op alieexpres gehaald daar zijn ze goedkoper en net zo goed

3 maanden geleden

Wij gebruiken er ook eentje, watermeloen is de favoriet 🥰 We hebben er eentje met een netje van nuby. Nadeel is dat het netje elke 3 maanden vervangen moet worden

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij hebben deze. Speen is wel verkleurd door t fruit maar zijn er heeeel bl ...
Ooh hier was ik ook naar aan het kijken. Fijn die die bevalt 😊

3 maanden geleden

Schijnt niet goed te zijn voor het glazuur van de tandjes als ze die dan hebben, dan kun je beter een reepje komkommer in de koelkast leggen bijv en dat geven om op te kauwen..

3 maanden geleden

Reactie op Ejyfcv

Schijnt niet goed te zijn voor het glazuur van de tandjes als ze die dan he ...
Wat is het verschil met de fruit speen, zonder fruitspeen, dus fruit los geven en een normale speen?

3 maanden geleden

Er staat een heel artikel over fruitspenen. Wellicht onzin maar de moeite waard om het eens te lezen! ☺️ https://www.oudersvannu.nl/peuter/let-op-fruitspeen-is-slecht-voor-het-gebit-van-je-kind~a534f63?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wat is het verschil met de fruit speen, zonder fruitspeen, dus fruit los ge ...
In fruit zit fruitzuur en door te zuigen kan dat de tandjes beschadigen, net als bijv veel limonade zuigen. Het is beter om fruit gewoon te eten, ook voor de vezels enzo

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Er staat een heel artikel over fruitspenen. Wellicht onzin maar de moeite w ...
Zeker geen onzin hoor!

3 maanden geleden

Reactie op Ejyfcv

In fruit zit fruitzuur en door te zuigen kan dat de tandjes beschadigen, ne ...
En de speen zelf, ook zonder fruit, is in principe ook slecht voor het gebit. Daarom wordt vanaf 6 maanden ook geadviseerd om met open bekers of rietjesbekers te gaan beginnen zodat je de flessenspeen zsm weg kan doen, evenals de normale speen!

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Ik heb ze op alieexpres gehaald daar zijn ze goedkoper en net zo goed
Me too zijn top

3 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Me too zijn top
Ja vind ze ook geweldig geef hem niet een hele dag maar zo even om lekker op te kauwen kan geen kwaad

3 maanden geleden

Hier ook zo'n fruitspeen. Gekocht op temu. 3 voor volgens mij €3,- ofzo. Koop het alsjeblieft niet voor duurder dan dat want het is allemaal hetzelfde en ze worden ook allemaal geel door de fruitzuren. De tuut is siliconen, dus de moedermaffia kan je niks maken hahah. Het is geen plastic 😁

3 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Hier ook zo'n fruitspeen. Gekocht op temu. 3 voor volgens mij €3,- ofzo. Ko ...
Ja ik ga er ook niet meer voor betalen en is gewoon goed , ik had ook al zoiets van ojee ik zeg dat ik het bij alie expres had gekocht dalijk krijg ik van alles over me heen

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Ja ik ga er ook niet meer voor betalen en is gewoon goed , ik had ook al zo ...
Als je bij de bol koopt komt t waarschijnlijk van Ali 😂 maakt echt geen verschil meer.

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Als je bij de bol koopt komt t waarschijnlijk van Ali 😂 maakt echt geen ve ...
Ja klopt alleen de prijs is verschillend hahaahhaha

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Als je bij de bol koopt komt t waarschijnlijk van Ali 😂 maakt echt geen ve ...
Precies🤣