21 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben deze. Speen is wel verkleurd door t fruit maar zijn er heeeel blij mee. Ze is er dol op. Het bakje eronder zat erbij, daar zit het perfecte invries vormpje in voor de speen. Wij geven hem dagelijks.
3 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Jaa! Ik gebruik deze voor mijn zoontje en doe ze in de koelkast, niet in de ...
En van welk merk heb jij de fruitspeen? En jij @melis2024?
3 maanden geleden
Reactie op Ejyfcv
Schijnt niet goed te zijn voor het glazuur van de tandjes als ze die dan he ...
Wat is het verschil met de fruit speen, zonder fruitspeen, dus fruit los geven en een normale speen?
3 maanden geleden
Er staat een heel artikel over fruitspenen. Wellicht onzin maar de moeite waard om het eens te lezen! ☺️
https://www.oudersvannu.nl/peuter/let-op-fruitspeen-is-slecht-voor-het-gebit-van-je-kind~a534f63?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Wat is het verschil met de fruit speen, zonder fruitspeen, dus fruit los ge ...
In fruit zit fruitzuur en door te zuigen kan dat de tandjes beschadigen, net als bijv veel limonade zuigen. Het is beter om fruit gewoon te eten, ook voor de vezels enzo
3 maanden geleden
Reactie op Ejyfcv
In fruit zit fruitzuur en door te zuigen kan dat de tandjes beschadigen, ne ...
En de speen zelf, ook zonder fruit, is in principe ook slecht voor het gebit. Daarom wordt vanaf 6 maanden ook geadviseerd om met open bekers of rietjesbekers te gaan beginnen zodat je de flessenspeen zsm weg kan doen, evenals de normale speen!
3 maanden geleden
Hier ook zo'n fruitspeen. Gekocht op temu. 3 voor volgens mij €3,- ofzo. Koop het alsjeblieft niet voor duurder dan dat want het is allemaal hetzelfde en ze worden ook allemaal geel door de fruitzuren. De tuut is siliconen, dus de moedermaffia kan je niks maken hahah. Het is geen plastic 😁
3 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Hier ook zo'n fruitspeen. Gekocht op temu. 3 voor volgens mij €3,- ofzo. Ko ...
Ja ik ga er ook niet meer voor betalen en is gewoon goed , ik had ook al zoiets van ojee ik zeg dat ik het bij alie expres had gekocht dalijk krijg ik van alles over me heen
3 maanden geleden
Reactie op melis2024
Ja ik ga er ook niet meer voor betalen en is gewoon goed , ik had ook al zo ...
Als je bij de bol koopt komt t waarschijnlijk van Ali 😂 maakt echt geen verschil meer.