15 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg want die van mij stoot hierdoor ook heel hard zijn hoofd en voeten en anders houd hij mij heel de nacht wakker omdat hij dan niet lekker ligt😵‍💫

2 maanden geleden

Wij laten het gewoon gebeuren en horen/zien het wel als ze met haar voetjes vast komt te zitten. 🫣🙈 Soms bonkt ze inderdaad met haar hoofd tegen het bed aan, maar ze heeft er meestal geen last van als dat gebeurt…. 🙃 Ik sliep als baby ook eens met beide benen door de spijlen heen.

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Wij laten het gewoon gebeuren en horen/zien het wel als ze met haar voetjes ...
Overigens kan je nog kiezen een campingbedje te halen. Die hebben wij nu op onze eigen slaapkamer staan omdat ik het nog fijn vind om haar in de nacht nog dichtbij te hebben. ☺️

2 maanden geleden

mijn zoontje gaat ook heel het bed door je hebt bed omranders die doorluchtbaar zijn die mogen wel en die voorkomen verstikkingsgevaar mijn zoontje zat ook continu met zijn benen door de spijlen en met zijn hoofdje tegen de spijlen ik zet hieronder de link van welke ik bedoel https://www.bol.com/nl/p/bedomrander-biek20-bedbumper-baby-bed-omrander-set-van-2-stuks-340x30-cm-160x30-cm-incl-ledikantzakje/9300000152691232?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Reactie op NatasjaShaquille

mijn zoontje gaat ook heel het bed door je hebt bed omranders die doorlucht ...
Die heb ik ook beentjes kunnen nu niet door de spijlen mijn zoontje zat eens vast met zijn beentje was daar zo van geschrokken dat ik gelijk deze haalde

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Vind haar regelmatig helemaal gedraaid terug in haar bedje haha. Veel mama’s zijn blij met het nunki lakentje. Deze week hier geprobeerd en mevrouw wurmt zich er helemaal onder vandaan. Dus laten het nu maar gewoon gebeuren, even door de zure appel heen denk ik dan maar 🙈.

2 maanden geleden

Hier ook. Vannacht lag hij dwars in ze bedje en vanmorgen lag hij met ze hoofd waar normaal ze voeten liggen haha. Ach zolang hij er geen last van heeft vindt ik het prima. 🤭

2 maanden geleden

Wij laten het ook zo, hij lijkt er geen last van te hebben. Hij slaapt in een slaapzak dus hierdoor komt z’n been er ook niet echt door.

2 maanden geleden

Wij hebben deze gekocht en zorgt er iig voor dat er geen ledematen meer tussen de spijlen komen en geen speen meer op de grond valt. Het voorkomt verder niet dat hij draait in het bedje. https://www.bol.com/nl/p/hi-nature-baby-bedomrander-set-bedbumper-hoofdbeschermer-baby-set-van-2-320x27cm-150x27cm/9300000101255630?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 maanden geleden

Hee, dank jullie wel voor de goede tips! Ik ga een bedomrander proberen (misschien ook wel wat voor m’n oudste). Maar een campingbedje is ook een goeie, helemaal niet aan gedacht! Ik vind het nu wel lekker dat hij hoog ligt zodat we niet zo hoeven te bukken.

2 maanden geleden

Nunki-laken proberen, hier een groot succes!

2 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Hee, dank jullie wel voor de goede tips! Ik ga een bedomrander proberen (mi ...
Bij de prenatal hebben ze een campingbedje met bodemverhoger. 😊 ideaal. Hoef je ook niet helemaal naar beneden te bukken

2 maanden geleden

Onze dochter doet precies hetzelfde. Wij hebben deze muggennet, waar het matras zegmaar in ligt. Heb nu een stuk schuimrubber tussen het net en de spijlen gelegd. Werkt prima voor ons. https://www.amazon.com/KinderSense%C2%AE-Premium-Toddler-Climbing-Mosquito/dp/B07WHDGN2Y#aw-udpv3-customer-reviews_feature_div

2 maanden geleden

Wij hadden het ook. Het bedje is nog wat te groot, dus ik heb aan een kant mijn oude voedingskussen gelegd. Dit heeft bij ons in ieder geval super geholpen.

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Hier ook. Vannacht lag hij dwars in ze bedje en vanmorgen lag hij met ze ho ...
Hier ook inderdaad! Ik zie het probleem niet zo met de slaapzak. Kan weinig gebeuren en als hij dat nou leuk vindt. Ik word nerveuzer van de nieuwe trend om op de buik te willen slapen🙈