7 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb koliekaanvallen gehad door nierstenen en dit klinkt herkenbaar. Alleen heb ik de stenen niet gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik kreeg destijds eerst diclofenac tegen de pijn, maar uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis met morfine, omdat diclofenac niet hielp. De pijn is echt verschrikkelijk! 😱 Ik hoop dat je het niet nog eens krijgt en anders direct aan de bel trekken en hopelijk kunnen ze je iets geven tegen de pijn🍀
2 jaar geleden
Reactie op Joelle.x
Ik heb koliekaanvallen gehad door nierstenen en dit klinkt herkenbaar. Alle ...
Jaa de pijn was echt ondragelijk ik wist niet waar ik het zoeken moest, ik was zooo blij toen die “aanval” over was en nog even heb kunnen slapen. Ze had het idd ook over medicatie omdat ze op dit termijn zwangerschap niet meer opereren🍀
2 jaar geleden
Jaaa zo heftig is dit… ik had de eerste galsteen aanval toen ik 9 weken zwanger was zoooo veel pijn! Op de echo zagen ze dat mijn hele galblaas vol zit… heb periodes gehad dat ik 4 keer per week zo’n aanval had😅 opereren doen ze alleen als het gaat ontsteken en idd nu niet meer… ik weet niet hoe maar sinds ik 2 keer bij de osteopaat ben geweest is het rustig gelukkig. Wel blijf ik een zeurend gevoel houden… denk dat de galblaas er snel uit gaat na de bevalling
2 jaar geleden
Ja sterkte meiden, het is verschrikkelijk die pijn. Ik heb het 10 jaar geleden gehad een aantal maanden gehad, soms 3 x per week in de nacht. Eerst acupunctuur gedaan en een aantal keer de leverreiniging van Andreas Moritz, maar dat laatste kan zeker niet tijdens de zwangerschap. Het heeft me wel echt geholpen, waardoor mijn galblaas er niet uit hoefde. Tot op heden geen aanval meer gehad.
Op het moment hielp bewegen voor mij, een warme douche en niet te vet eten 's avonds. Verder kan je alleen maar afwachten.
2 jaar geleden
Vreselijk die koliek aanvallen, zo lag ik een aantal jaar geleden huilend op de badkamer vloer omdat het zo’n pijn deed. Ik ben er zonder operatie vanaf gekomen door voldoende te bewegen en vet eten te vermijden. (Vet is echt een grote boosdoener bij galstenen) wandelen en op en neer springen hielp toen goed, maar is zwanger wel een uitdaging, misschien volstaat goed bouncen op een zwangerschapsbal als je deze heb liggen. Sterkte!
2 jaar geleden
Ik heb maandenlang aanvallen gehad, soms wel 5 op een dag. Ergste pijn ooit, blij dat dat ding eruit is.
2 jaar geleden
Toevallig is mijn schoonzus er vorige week aan geopereerd. Hebben ze echt drie grote knikkers uitgehaald en ze zagen ontsteking. Ze houdt wel van lekker (vet) eten en heeft tweeling zwangerschap gehad. Maar ze voelt zich herboren! Heeft wel veel moeite moeten doen om zsm te worden geholpen.