20 Reacties

2 jaar geleden

Als iemand nog leuke ideetjes heeft voor iemand in een appartement zonder tuin?🙈 Ik neig nu naar een raamsticker

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Als iemand nog leuke ideetjes heeft voor iemand in een appartement zonder t ...
Of een slinger? Wij zijn aan het kijken voor een vlag. Bij voorkeur een ontwerp dat we dan ook ieder jaar op de verjaardag kunnen uithangen.

2 jaar geleden

Bij mijn dochter hadden we dit, was echt prachtig was er zo blij mee! Nu hebben we een geboortebord in de stijl van het geboortekaartje

2 jaar geleden

Reactie op Isabel_90

Of een slinger? Wij zijn aan het kijken voor een vlag. Bij voorkeur een on ...
Ook leuk inderdaad! Niet eens aan gedacht. Dat is wel slim ja die kan je nog blijven gebruiken😊

2 jaar geleden

Ik 'mag' me er niet in verdiepen omdat mijn broertjes het geboortebord maken. Is volgens mij een soort traditie hier in Limburg. Tenminste ik zie het veel om me heen dat familie de boel versiert en het geboortebord maakt 😅. Wel leuk om jullie ideeën te zien.

2 jaar geleden

Wij hebben een vlag gebaseerd op het geboortekaartje. Borden, slingers etc worden bij ons door vrienden/buren/familie gedaan.

2 jaar geleden

Gewoon lekker ouderwets een ooievaar met een roze of blauwe lint. 🥰

2 jaar geleden

Je hebt ook van die borden die je aan het raam kan bevestigen 😁👌

2 jaar geleden

Ik ga deze bestellen! Ben eruit haha! En een vriendin van mij zal dan haar naam erop borduren😊

2 jaar geleden

Leuke ideeën allemaal! Hier wordt de versiering geregeld door mijn schoonfamilie. Schoonvader is al bezig met een bord maken voor in dr voortuin. Hadden ze bij mijn zoontje ook gedaan, toen een complete verrassing maar heel leuk.

2 jaar geleden

Bij ons word ook door alle vrienden groepen en familie eig versierd en borden geplaatst eigenlijk. Nooit over nagedacht om hier zelf iets voor te bestellen eigenlijk. Wij hebben wel eens voor een vriendin een bord besteld die je aan het raam bevestigd.

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Als iemand nog leuke ideetjes heeft voor iemand in een appartement zonder t ...
Ik heb dit besteld voor op het raam

2 jaar geleden

Reactie op Sultan95

Ik heb dit besteld voor op het raam
Ja die heb ik idd ook! Maar vond iets met der naam wel leuk dus doe er dan een vlaggenlijn met naam bij☺️

2 jaar geleden

Ik versier de deur met een strik en krans, die ik zelf heb gemaakt en waar de naam op staat. Woon aan het einde van de galerij in een appartementencomplex.

2 jaar geleden

Krijgen jullie t niet van jullie vriendengroepen ? Bij ons beide gaan er borden rond in de vriendengroepen voor elk geboren kind

2 jaar geleden

Oh nee, mij niet gezien 😬

2 jaar geleden

Bij ons is het traditie dat vrienden en familie het versieren.

2 jaar geleden

Wij wonen recht tegenover een parkeerplaats van een supermarkt. Ik ga alleen een hoera een jongen slinger achter het raam plakken. Het gaat de supermarkt bezoekers niks aan hoe de kleine man heet. Hier is het ook normaal dat vrienden een bord in de tuin zetten. Heb ze al verteld dit hier niet gaat gebeuren, waar gelukkig veel begrip voor is.

2 jaar geleden

Krijgen jullie t niet van jullie vriendengroepen ? Bij ons beide gaan er bo ...
Nee gelukkig niet. Moet er ook niet aan denken dat iemand iets geeft wat ik 10x niks vind en het dan verplicht moet ophangen of plaatsen😅😂