20 Reacties
2 jaar geleden
Als iemand nog leuke ideetjes heeft voor iemand in een appartement zonder tuin?🙈 Ik neig nu naar een raamsticker
2 jaar geleden
Reactie op Isabel_90
Of een slinger?
Wij zijn aan het kijken voor een vlag. Bij voorkeur een on ...
Ook leuk inderdaad! Niet eens aan gedacht. Dat is wel slim ja die kan je nog blijven gebruiken😊
2 jaar geleden
Ik ga deze bestellen! Ben eruit haha! En een vriendin van mij zal dan haar naam erop borduren😊

2 jaar geleden
Bij ons word ook door alle vrienden groepen en familie eig versierd en borden geplaatst eigenlijk. Nooit over nagedacht om hier zelf iets voor te bestellen eigenlijk.
Wij hebben wel eens voor een vriendin een bord besteld die je aan het raam bevestigd.

2 jaar geleden
Reactie op Sultan95
Ik heb dit besteld voor op het raam

Ja die heb ik idd ook! Maar vond iets met der naam wel leuk dus doe er dan een vlaggenlijn met naam bij☺️
2 jaar geleden
Krijgen jullie t niet van jullie vriendengroepen ? Bij ons beide gaan er borden rond in de vriendengroepen voor elk geboren kind
2 jaar geleden
Wij wonen recht tegenover een parkeerplaats van een supermarkt. Ik ga alleen een hoera een jongen slinger achter het raam plakken. Het gaat de supermarkt bezoekers niks aan hoe de kleine man heet. Hier is het ook normaal dat vrienden een bord in de tuin zetten. Heb ze al verteld dit hier niet gaat gebeuren, waar gelukkig veel begrip voor is.
2 jaar geleden
Krijgen jullie t niet van jullie vriendengroepen ? Bij ons beide gaan er bo ...
Nee gelukkig niet. Moet er ook niet aan denken dat iemand iets geeft wat ik 10x niks vind en het dan verplicht moet ophangen of plaatsen😅😂