173 Reacties

2 jaar geleden

Mijn opties 1 in maat 50 en de andere in maat 56. Links van prenatal en rechts van Zara. Zoals je al ziet aan de roze accessoires ben ik dus in verwachting van een meisje. Ik vind ze zelf ook wel echt meisjes achtig😅

2 jaar geleden

Ik heb er een gekocht bij prenatal. Ook gelijk de slofjes en muts van dezelfde collectie. Heeft ook bijpassende slofjes en muts. https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/newborn/boxpakjes/prenatal-newborn-boxpakje-1440620092.html?dwvar_1440620092_kleurnaam_60=Green%20Shade&cgid=363#start=1

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Mijn opties 1 in maat 50 en de andere in maat 56. Links van prenatal en rec ...
O en heb er bijpassende mutsjes bij

2 jaar geleden

Ik vind zelf deze wel erg leuk en is nu in de aanbieding. Of het handig is geen idee maar deze staat wel in me top 3. https://www.hema.nl/baby/babykleding/newborn-kleding/kledingset/newborn-kledingset-sweatshirt-en--broek-ecru-1000032597.html

2 jaar geleden

Reactie op Jh0592

Ik vind zelf deze wel erg leuk en is nu in de aanbieding. Of het handig is ...
Ik hoor wel overal dat een pakje of iets met knoopjes wordt aangeraden en niet iets wat over het hoofdje gaat meteen. Makkelijk met aan en uit trekken. Maar iedereen moet doen wat die wilt natuurlijk haha. Wel een schattig setje.

2 jaar geleden

Ik heb geboortepakjes (mutsje met beren oortjes, vest, broek & slofjes), maar mijn bonus dochter heeft deze voor de tweeling gemaakt ☺️.

2 jaar geleden

Ik heb het pakje van marmar.. heel erg zacht wel wat prijziger maar is wel goede kwaliteit. Zal zo een foto plaatsen

2 jaar geleden

Reactie op melissilvain

Ik hoor wel overal dat een pakje of iets met knoopjes wordt aangeraden en n ...
Jah precies ben ook nog aan het kijken hoor maar deze wil ik iig wel graag 😊.

2 jaar geleden

Deze maar dan met ander mutsje en slofjes.. wel deze kleur

2 jaar geleden

Reactie op 2Xtwinmom

Ik heb geboortepakjes (mutsje met beren oortjes, vest, broek & slofjes) ...
Nou ben ik wel benieuwd 😊

2 jaar geleden

Met bijpassende mutsje en slofjes, in totaal €47 bij Prenatal

2 jaar geleden

Wij hebben dit setje als geboorte pakje gekocht 😊 met nog bijpassende sokjes.

2 jaar geleden

Reactie op MTZ

Ik heb er een gekocht bij prenatal. Ook gelijk de slofjes en muts van dezel ...
Hahaha wat leuk! Ik heb precies hetzelfde pakje + bijpassende slofjes en muts. Wat grappig

2 jaar geleden

Dit is ons eerst setje, bij Prenatal vandaan

2 jaar geleden

Al kwam ik zulke pakjes nu ook tegen, en twijfel ik om een pakje met haar naam te kopen🙈

2 jaar geleden

Wat een leuke setjes allemaal, Welke maat hebben jullie gekocht of raden jullie aan? Vind ook nog wel lastig om te gokken, meest logische is 50 denk ik? of hebben jullie voor het geval meerdere maat pakjes gekocht?

2 jaar geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

Wat een leuke setjes allemaal, Welke maat hebben jullie gekocht of raden ju ...
Ik denk wel dat ik dat ga doen idd, ik zelf was 36 cm toen ik geboren ben met 6 maanden dus hier kan het alle kanten op 🤣.

2 jaar geleden

Voor ons zoontje hadden we eentje in maat 50 en eentje in maat 56 en maar best want hij was 4260g en 54cm bij de geboorte dus maatje 50 werd weer mooi weggestoken. Nu gaan we hopen dat onze kleine meid wel in de 50 kan (we gaan hetzelfde gebruiken), maar we nemen een nieuw 56 mee in geval van 🙈

2 jaar geleden

Ik heb 1 setje in 50 en 1 in 56 gekocht just in case.

2 jaar geleden

Hier wordt het deze. Met die slofjes maar een ander mutsje.