8 Reacties

vorig jaar
Jeetje wat een lastige keuze om voor te staan zeg!
Het klinkt alsof de orthopeed je zorgen zeker niet heeft kunnen wegnemen.
Bij twijfel zou ik zelf een second opinion doen, en als je dan blijft twijfelen is het misschien goed om toch een verzoek voor keizersnede met je gynaecoloog te bespreken.

vorig jaar
Keizersnede eisen. Jij moet de rest van je leven met de gevolgen door niet de artsen. Anders via je oude arts/fysio regelen in combi met de vk.

vorig jaar
He wat een vervelende onzekere situatie. Ik ben geen orthopeed dus geen expert, maar ik begrijp niet helemaal hoe je van een breuk in stuitje naar stoma zou kunnen gaan, na 10 jaar is een breuk toch vastgegroeid zou je denken? Dat er nu pijn ontstaat kan ik me wel voorstellen omdat stuitpijn vaker voorkomt en jij hier waarschijnlijk extra gevoelig voor bent. Hier zou ik me goed over laten informeren, en het klinkt of de orthopeed die je hebt gesproken je daar helaas niet voldoende in heeft kunnen helpen. In jouw situatie zou ik dus met een tweede arts overleggen. Heel veel succes!

vorig jaar
Keizersnede eisen. Ik vind de risico’s te groot en dan heb jij je leven lang last van de gevolgen. Tijdens een natuurlijke bevalling word de stuit ook erg belast. Ik zou het risico niet nemen.

vorig jaar
Ja ik lees je berichtje nu nog een keer maar eigenlijk maak ik uit alles op dat je graag zekerheid wil en dat niemand dat lijkt te kunnen geven, dan zou ik misschien toch ook opteren voor een keizersnee. Succes met je keuze in ieder geval!

vorig jaar
Vanwege op topics geen medisch advies gegeven mag worden is denk ik het antwoord wat je hoopt te krijgen erg lastig.. om deze reden je topic gesloten.
Liefs,