7 Reacties

3 maanden geleden

Volgens mij is dit vrij normaal gedrag voor een ongeduldige en temperamentvolle baby 😅

3 maanden geleden

Idd normaal gedrag. Zo maakt ze kenbaar waar ze behoefte aan heeft omdat ze nog niet kan praten. Mooi dat ze zo duidelijk aangeeft wat ze wil/nodig heeft. En soms moeten wachten, moeten ze echt nog leren. 😊

3 maanden geleden

Dit hebben wij ook en ook dezelfde gedachtes 😅in ziekenhuis op de huilpoli(2 maanden was ze) zeiden ze ja ze is temperamentvol en wil alles eerder dan ze kan.. ze zeiden als ze straks een peuter is en ze word boos gaat ze niet in een hoekje zitten maar eerder met dingen gooien 😅

3 maanden geleden

Herkenbaar, ze zucht ook als het haar niet zint😂 Gooit zich aan alle kanten overal vanaf, valt letterlijk speelgoed (en mensen) aan (pakt je hoofd beet en vliegt er op af met haar mond😅).. sowieso veel irritaties als iets niet lukt, en elke keer als ze een vaardigheid kan, is er wel wat nieuws wat haar frustratie wekt haha ik zie het als een temperamentvol kind en een doorzetter, ze komt er wel haha

3 maanden geleden

Herkenbaar. Hier ook en ook vaak frustratie omdat zus lief de knuffel net iets verder weg heeft gelegt waardoor hij er net niet bij kan. Of kruipen wil maar niet lukken. Want he ik kom wel op .n knieën en beweeg mn romp vooruit maar verder gebeurt er niets. Dan gaat hij ook huilen, puur frustratie

3 maanden geleden

Nee, je baby is niet autistisch. Je baby is een baby en vertoont normaal baby gedrag.