6 Reacties

3 maanden geleden

Wij zijn geswitcht naar andere vitamine D druppels en dat was een wereld van verschil. Ik kon het bijna niet geloven! We hebben nu Laveen druppels met olijfolie. Je zou dus kunnen proberen om bijv 3 dagen even geen vitamine D te geven en kijken of je verschil merkt?

3 maanden geleden

Bedankt voor je reactie! Welke vitamine d hadden jullie eerst? Ik ga die 3 dagen geen vitamine d eens proberen

3 maanden geleden

Onze kinderarts zei dat veel kindjes nog niet goed kunnen poepen. Waardoor ze verkrampen, hierdoor lijkt het dat ze persen maar ze houden het juist tegen 馃槄.

3 maanden geleden

Reactie op 11223

Bedankt voor je reactie! Welke vitamine d hadden jullie eerst? Ik ga die 3 ...
We hadden eerst Davitamon. Daar zit een andere olie in. Consultatiebureau zegt dat ze wel vaker horen dat sommige kindjes er op reageren :)

3 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Onze kinderarts zei dat veel kindjes nog niet goed kunnen poepen. Waardoor ...
Ja dat lijkt hij ook te doen inderdaad, we proberen hem te laten ontspannen dan, maar ja dat lukt niet altijd 馃槄 dan moet het vanzelf beter gaan!

3 maanden geleden

Reactie op herderbloem

We hadden eerst Davitamon. Daar zit een andere olie in. Consultatiebureau z ...
Wij hebben kruidvat eigen merk, zie dat daar wel een andere olie in zit dan davitamon. Maar in Laveen zit nog weer een andere in, dus het is de moeite waard om te kijken of dat hier verschil maakt!