31 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op herderbloem
Een paar keer opnieuw aanbieden bij weigering is toch niet zo erg? Ons zoon ...
Nee zeer zeker niet erg. Maar het gaat hier zo: proeven met puntje van tong met nog redelijke interesse, in shock als er iets te veel op de tong komt, boos als er iets meer in haar mondje komt, dat moet er direct uit, mondje vervolgens stijf dicht houden, hoofd wegdraaien, en als ik dan nog een poging doe wordt het huilen… Ik heb dan zelf wel het idee dat het echt klaar is voor die poging. De volgende poging probeer ik weer met frisse moed te beginnen 😁 En voorzichtig proeven wil ze elke keer weer. Maar zodra er ook maar iets meer in haar mondje komt, is het voor haar klaar.
Maar even een update: gisteren een groot stuk van een harde peer gesneden, samen met haar vastgehouden en daar werd me toch enthousiast op gesabbeld!
Het zijn daarom denk ik ook echt niet de smaken, maar de textuur van het gepureerde wat ze heel naar vindt…
2 maanden geleden
Reactie op SterStof
Nee zeer zeker niet erg. Maar het gaat hier zo: proeven met puntje van tong ...
Je moet echt wel oppassen ja. Mijn zoontje begint al bijna te huilen nu als ik met een lepel aan kom. Maar het stuk Komkommer dat ik gisteren had gegeven was ook niet interessant. Morgen eens appel proberen.
2 maanden geleden
Reactie op SterStof
Nee zeer zeker niet erg. Maar het gaat hier zo: proeven met puntje van tong ...
Ahhh arm meisje, dat klinkt inderdaad echt niet leuk! Fijn dat de peer wel succesvol was 😊👍🏻
2 maanden geleden
Mijn zoontje heeft Nutrilon Pepti en hij is helemaal gek op Ella’s kitchen. Dus die combi werkt hier heel goed en tussendoor bied ik hem verse producten aan. Ik geef de hapjes van Ella’s kitchen koud.
2 maanden geleden
Hier werkt het idd ook het beste als ze het allemaal zelf mag doen.
Pap eet ze wel goed weg, maar puree (vers) is nog een dingetje
Waar ik vanochtend achter ben gekomen is dat ze het wel accepteert als ik haar de lepel zelf geef. 🫠
Er belandt meer op haar gezicht dan in haar mond maar ze leert wel lekker alle smaakjes kennen zo.
Als ik het aanbied op de lepel blijft het mondje stijf dicht 😆
Grotere stukken is ze ook fan van maar gisteren nam ze een hapje aardbei en het zweet brak me uit 😂
2 maanden geleden
Reactie op Daisyleeuwarden1981
Mijn zoontje heeft Nutrilon Pepti en hij is helemaal gek op Ella’s kitchen. ...
Haha, Ella's kitchen. Fijn dat ze dat ook echt tussen de fruithapjes zetten.
Mijn dochter van 3 wou een fruithapje. Prima kies maar. Maar ze wou er 1 met heel veel kleuren dus ze zegt ik wil regenboog. Maar dat was dus inderdaad een avondhapje. Ik heb dat tegen haar gezegt en een ander gegeven.
Geen klachten over gehoord.
Volgende dag zie ik savonds opeens die regenboog Ella in de koelkast staan. Dus ik vraag mijn man waarom dat er stond.
" ja .... wou graag dat fruithapje. Maar ze lust hem niet." 😂
Mijn man had dus niet gezien dat het geen fruithapje was