Ik vind een kaarsje aansteken of wat druppels olie in de diffuser doen heerlijk maar kan het nou wel of geen kwaad? Ben nu 20 weken zwanger als dat een verschil uitmaakt
Ik heb ook gewoon toco tholin gebruikt vanwege verkoudheid/Corona. Dit zijn ook etherische oliën en deze mochten gewoon, dus denk dat daar ook nog verschil in zit. Verder durf ik het niet te zeggen haha
Je weet dat je geen pepermunt olie mag gebruiken tijdens de zwangerschap? D ...
Het is mij geadviseerd, dat deze gewoon mocht; met mate. Op internet staat er ook dat het gewoon mag, of iniedergeval dat het zover bekend gewoon kan, het heeft iniedergeval voor mij en de kleine geen kwaad gedaan, maar bij twijfel of als het niet goed voelt; zeker niet doen hoor, ik ben blij dat ik weer kon ademen
Je weet dat je geen pepermunt olie mag gebruiken tijdens de zwangerschap? D ...
Pepermunt olie heeft mij juist door de misselijkheid geholpen in het eerste trimester. Heb overlegd met essentiële oliën expert en was prima, nergens last van 😄
De groene linde heeft een geurlijn speciaal voor zwangere vrouwen! Misschien zit daar wat voor je tussen.
Daar staat ook meestal op de site wat wel en niet veilig is tijdens de zwangerschap.
Maar volgens mij zijn de meeste oliën veilig (met mate) na het eerste trimester.