24 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op FF1987
Sameee!! Woog 62 voor m’n zwangerschap, na een paar weken 65 en nu weer 68� ...
Woog je dan na de bevalling 65?
4 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik woog 94 bij het einde van de zwangerschap. Nu 82
Oh en na de zwangerschap 87 btw
4 maanden geleden
Ik woog voor mijn zwangerschap 68 kilo, tijdens de zwangerschap is er best wat bijgekomen alleen durfde ik echt niet meer op de weegschaal op het laatst. Wat ik dus precies aangekomen ben tijdens de zwangerschap weet ik niet. In de kraamweek was ik alle kilo’s alweer kwijt en inmiddels weeg ik nog maar 63 kilo. Ik ben benieuwd of de kilo’s er weer bijkomen op het moment dat ik stop met de borstvoeding. Tijdens de bevalling heb ik niet alleen mijn buik verloren, maar ook mijn billen en spiermassa😂
4 maanden geleden
Startgewicht 76 kg, net voor de bevalling zeker 88 kg na drie weken bedrust, en nu 72 kg! Fulltime borstvoeding. Ik sport 5x pw en eet heel gezond (laag calorie, hoog volume en veel proteïne).
4 maanden geleden
Voor de zwangerschap 64kg, op mij zwaarst aan het einde van de zwangerschap 80kg en nu 60kg. Ik geef fulltime borstvoeding, dit zorgt er bij mij juist voor dat ik afval. Nog weinig aan echt sporten gedaan. Ik heb een active levensstijl en eet gewoon gezond :)
4 maanden geleden
Ik woog voor m’n zwangerschap 62, redelijk fit en gespierd. Op het einde zo’n 73 en nu 63,5. Maar helaas veel spier kwijt en nog een flubberbuikje.
Sport zo’n 3-4x per week en aangezien ik nog met verlof ben loop ik elke dag minstens 7km.
Ik eet nog wel veel, heb enorme trek door de borstvoeding. Eet daarom veel magere kwark, dat vult en veel eiwitten ☺️
Maar pas ook nog lang niet alle broeken… helaas haha
4 maanden geleden
Reactie op MTZ
Voor me zwangerschap 50kg. Einde zwangerschap 63kg. Na de bevalling 55 kg. ...
Hier ook een grote buik! Ik doe er ook niet veel aan maar had meer verwacht op dit termijn 5 pp
4 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hier nu 3 kg lichter dan voor de zwangerschap. 🤔 maar wad ook wel een pa ...
Ik heb nu wel even een stress piek , hopelijk gaat het over een paar weken weer goed qua gewicht
4 maanden geleden
Ik ben echt heel erg afgevallen 😅
Maar dat is ook een van de redenen geweest om te stoppen met borstvoeding geven. Ik zat bijna 10 kilo onder mn gewicht van voor de zwangerschap... Borstvoeding, stress van 2 babies en glutenvrij moeten eten, is niet de beste combinatie.
Begon op 75, groeide naar 95+ en was 1 week pp al 74 kilo 😅
Was in de zwangerschap alleen in vocht aangekomen, maar afgevallen in vetjes omdat ik niet meer goed kon eten door ruimtegebrek (serieus, was erg naar)
Ik klaag niet dat ik nu 66 weeg, maar het moet niet minder worden.
Sinds ik gestopt ben met bv is mijn zoete trek wel echt instant afgenomen trouwens!
4 maanden geleden
Voor mijn zwangerschap 75 kg, einde zwangerschap 83 kg.
Ik hang nu rond de 77 kg, tijdens mijn verlof ook mega slecht gegeten, fulltime thuiszitten doet mij geen goed😂
Nu mezelf wel even een schop onder mn kont gegeven en ook stappen challenges aan het doen, motiveert de competatieve me haha
4 maanden geleden
69 voor m’n zwangerschap, 84 aan het eind.
Na bevalling 76 en nu 18 weken pp 80 😅! Ik zit ook nog in verlof en ben nogal aan het genieten van al het lekkers, witbiertjes etc.
Er zat overigens ook nog 5 kilo aan van vorige zwangerschap haha!
Streven is tussen de 65 en 68 kilo.
Over 6 weken moet ik weer werken, dus dan zal ik ook weer een normaler eetpatroon hebben en meer bewegen :) vorige keer koste het me ook een jaar om weer fit en 15 kilo lichter te zijn..