11 Reacties

vorig jaar

Ik heb een voetafdruk met lipstick gedaan (tip van mijn kraamhulp). Makkelijk schoon te maken en zag er best mooi uit.

vorig jaar

Ik ga het ook nog proberen, maar mijn kraamhulp gaf de tip om het te doen als je kindje slaapt. De handjes en voetjes zijn dan ontspannen en dan is het een stuk makkelijker zei ze!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op sushi2-24

Ik heb een voetafdruk met lipstick gedaan (tip van mijn kraamhulp). Makkeli ...
Ik wil het ook nog met vingerverf gaan doen maar ik wil heel graag ook echt dat het ergens in staat zeg maar

vorig jaar

Reactie op dk02

Ik ga het ook nog proberen, maar mijn kraamhulp gaf de tip om het te doen a ...
Dat heb ik wel geprobeerd maar hij word gelijk wakker als je zijn handje of voetje pakt😆🤦🏻‍♀️ of hij maakt een vuist in ze slaap uit reactie

vorig jaar

Wanneer een afdruk voldoende is heb je ook van die inktafdruksetjes. Dan worden zijn handjes en voetjes ook niet vies. Is natuurlijk anders dan een gipsafdruk.

vorig jaar

Geen gips, maar gewoon met verf gedaan. Diverse afdrukjes kunnen maken.

vorig jaar

Omdat ik zelf niet wil klooien ga ik dit laten maken! 🙈 zondag komen ze het thuis doen!

vorig jaar

Bij ons is het gips in blik ook mislukt maar nog wel een grappig aandenken omdat er wel een voetje in staat en het handje zat ze te grijpen dus dat is een soort rommeltje. Deze hanger maken is wel gelukt. Zachter materiaal dus beter te vormen. Ik kom er zelfs twee hangers van maken zodat beide oma’s die als cadeau konden krijgen https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/cadeau-artikelen/kraamcadeaus/gipsafdrukken/prenatal-gipsafdruk-hanger-5648939.html

vorig jaar

Ik heb bij mijn zoontje zelf zoutdeeg gemaakt, daar een afdruk in gemaakt en die gebakken.

vorig jaar

Reactie op Clash

Bij ons is het gips in blik ook mislukt maar nog wel een grappig aandenken ...
Hahah ahw jaa wel grappig om later terug te zien dan. Dat is wel een leuk idee die hangers, ik zal even kijken dankjewel!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op meroeti

Ik heb bij mijn zoontje zelf zoutdeeg gemaakt, daar een afdruk in gemaakt e ...
Oow jaa ook een goed idee, is dit helemaal mooi gelukt?