12 Reacties

3 maanden geleden

Ik begreep van de kinderarts waar wij waren dat geel en groen goed was.

3 maanden geleden

Hoe oud is je kindje? Want meestal krijgen ze ook spuitluiers met tandjes

3 maanden geleden

Reactie op Fb

Hoe oud is je kindje? Want meestal krijgen ze ook spuitluiers met tandjes
4,5 maand nu. Nog geen tandjes te zien, we zijn ook nog niet begonnen met oefenhapjes. De luiers zijn echt zo nat sinds we overgestapt zijn van flesvoeding…

3 maanden geleden

Lijkt wel diaree

3 maanden geleden

Ons zoontje is 4.5 maand en luiers zien er ook zo uit (hij drinkt Nutrelon Omneo) . Hij is vrolijk, alert etc dus wij maken ons geen zorgen. Groen is volgens mij prima.

3 maanden geleden

Ons zoontje is 4,5 maanden en heeft koemelkallergie en drinkt nutrilon Pepti. Luiers zijn ook afwisselend groen en geel. Hoe ik het begreep was dat bij een groene luier ze minder vet uit het melk hebben gehaald in hun lichaam. Toen ik borstvoeding gaf had hij ook altijd groene poep als hij niet de hele borst leeg dronk. Niks om je zorgen over te maken denk ik zolang ze vrolijk zijn en goed groeien!

3 maanden geleden

Ik geef een combi kv en bv en wij hebben precies dezelfde luiers op dit moment. We vermoeden wel dat ze tandjes krijgt. De kleur is vaker deze kleur groen geweest. Ik zou me geen zorgen maken 😉

3 maanden geleden

Herkenbaar! Zou zelfs zeggen dat ze hier nog groener zijn, vind dit nog aardig geel 😆 En ook wel meerdere malen op een dag ineens. Beide babies hebben het trouwens, eentje zit op pepti, de ander op Kruidvat extra care. Zolang ze vrolijk zijn lijkt het mij prima :)

3 maanden geleden

Mijn dochter krijgt volledige bv en heeft ook dit soort luiers. Heb me er nooit druk over gemaakt. Ze doet het super

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Dat stelt me wel wat gerust. Ik maak me niet zo zeer zorgen over de kleur maar wel over de natheid, lijkt inderdaad wat op diarree, maar we houden het gewoon nog even in de gaten.

3 maanden geleden

Ik heb een dochter van bijna 6maanden en ik herken dit echt! Je hoeft je geen zorgen te maken want als je geel en groen ziet in de poep is alles gewoon goed maar ga je twijfelen over de kleuren een foto maken rn eventueel door mailen naar de huisarts of er bij langs gaan je hoeft je oprecht geen zotgen te maken

3 maanden geleden

Reactie op kayleevg307

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Dat stelt me wel wat gerust. Ik maak ...
Als jij er neit bij fijn voelt controller elke keer de tempratuur van de baby