11 Reacties

17 dagen geleden

Herkenbaar... heb de oplossing ook nog niet

17 dagen geleden

Hier drama met fruitpap ineens..

17 dagen geleden

Ja hier ook sinds een paar weken drama, terwijl ze daarvoor super goed at. Slaat de lepel uit onze hand. Vandaag hebben we haar een stuk wortel gegeven die ze zelf mocht vasthouden en daar heeft ze wel wat hapjes van genomen.

16 dagen geleden

Gaf je altijd gepureerd eten? Misschien dat je het dan nu in stukjes kan aanbieden op een lepel/vork of je zoontje zelf laten pakken.

16 dagen geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Gaf je altijd gepureerd eten? Misschien dat je het dan nu in stukjes kan aa ...
Allemaal al geprobeerd, helaas zonder resultaat 😅

16 dagen geleden

Reactie op MaritJanssen

Allemaal al geprobeerd, helaas zonder resultaat 😅
Wij hadden dit toen ons zoontje last had van zijn tandjes. Kwam doordat het avondeten warm was en dat voelde niet fijn in zijn mond schijnbaar want toen we het hem vervolgens lauw/koud gaven wou hij het wel hebben. Heb je dat nog geprobeerd?

16 dagen geleden

Heel herkenbaar.. geen tips. Zijn zelf ook nog zoekende

16 dagen geleden

Herkenbaar, vooral groente. Fruit lukt nog wel. We stoppen na 4 goede happen, ook beetje een 8 maanden ding lijkt t te zijn . Geven nu in avond iets meer fles (droomfles terug terwijl die weg was) zodat ze niet met honger wakker wordt in de nacht

16 dagen geleden

Ipv fruit groente aanbieden en eens beginnen met bijvoorbeeld koud? Ik heb een fruit speen daar druk ik wel eens een tomaat in. Komkommer staafje of broccoli in de hand

16 dagen geleden

Reactie op Roos Anne

Ipv fruit groente aanbieden en eens beginnen met bijvoorbeeld koud? Ik heb ...
Je hebt van de kleine keuken ook spread voor op brood in groente vorm misschien is dat wat bijvoorbeeld pompoen perzik .

15 dagen geleden

Hier ook. Fles en fruit gaat prima, groente en brood ineens drama. Ik ben erachter gekomen dat alles wat wit is ze wel lekker vindt, dus gisteravond heb ik groente vermengd met Griekse yoghurt. En met resultaat: ze heeft het hele bakje smakelijk opgegeten! Pap gaat er ook in, dus we proberen haar op die manier wel voldoende te geven, zodat ze inderdaad niet met honger wakker wordt. Heb van meerdere moeders gehoord dat dit een fase kan zijn, of inderdaad tandjes. We zien het wel weer. 🤞🏼